***

***

pátek 20. května 2011

Už kvetou!!!!!!!!!



Konečně jsem se dočkala!!!
Rozkvetly mi tyhle úžasné koule
okrasného česneku :o)))
Loni jsem si je úplně zamilovala
a na podzim jsem jich ještě pár dokoupila
a teď se kochám  :o)))
Tak jsem Vám je musela nafotit.
Mají úžasnou barvu....


A takhle vypadaly před rozvinutím....

















A ještě Vám musím představit našeho spolubydlícího
na zahrádce, bydlí s námi už asi měsíc - k velké radosti
Árouška, který na ni neustále někde číhá!! :o))))
A já jsem si focení ještěrky také užila,
ještě teď -  od včerejška cítím křeč v noze  :o)))))))))))))))





Přeji Vám krásný páteční den!!
A mějte krásný celý víkend :o)))

Jarka











36 komentářů:

  1. Ahoj Jarko,
    česnak je krásný,taky jsem ho na podzim vysadila,ale bohužel mám nevyrostlo nic.
    Tak se kochám u Tebe pěknýma fotečkama.
    Měj krásný víkend.Marťa

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, česnekové koule jsou krásné. No a ještěrky máme na zahradě taky, ale jelikož nemáme úpravy kolem domu hotové, je tam všude samé kamení, dřevo, mám vždycky strach abych na nějakou nešlápla. Hezký den. Majka

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj Jarka, nadherne fotky si spravila...:) ja neznalec tejto flóry sa aj nieco naucim :) pa, pekny vikend

    OdpovědětVymazat
  4. Jaru, jsou nádherné....nedivím se, že ses zamilovala:-) Krásné páteční odpoledne:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Fíííham Jarka, nám už stihli aj odkvitnúť:))
    A nezabudni ovoňať, oni aj super voňajú:))Gabi

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky. I já přeji krásný a pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  7. Noha nevadí, hlavne, že si to stihla cvaknúť, Jarka:) Inak, cesnak má krásne kvietky a Ty robíš, mimochodom, výborné fotky:)
    Krásny slnečný deň Ti prajem.
    Ďakujem za návštevy a komentáre na mojom blogu, ja v poslednom čase nestíham, ale polepším sa a doženiem to raz:)
    Janka

    OdpovědětVymazat
  8. Magnifique fleur, magnifiques photos...
    Anna

    OdpovědětVymazat
  9. oh Jarka, wonderful flowers, I love the flower on the second photo!
    enjoy your garden this weekend, wishing you lot´s of sunshine
    hugs
    Astrid

    OdpovědětVymazat
  10. Beautiful garden and shots!
    I wish you a nice and pleasant weekend:)

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško, jedním slovem nádherný, a krásně nafocený!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jakruška, je úžasný a krásne foto :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Jaruško, tedy to jsou překrásné fotky...po Tvém moc milém komentáři hned běžím na návštěvu :o) a pro změnu si to zas moc hezky užívám já :o))takovéto nádherné klubíčka na zahrádce bohužel nemám. Je to nádhera!!! Jen ty malinké od pažitky :o)),ale také jsou pěkné :o))užívám si tady i tu ještěrku a čmeldu...Áronek má tedy o zábavu postaráno...u nás jsou to zase stále myšky u prahu. Přeji ještě spoustu tak krásných fotek a pohodový víkendík, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky Jaru, máš to opravu nádherně nakvetlé...ani okrasný takovýto veliký česnek neznám, nikde v okolí u nás nikomu nekvete...a ta ještěrka, to by bylo něco pro moje kluky - vloni se snažili jednu "přesadit" od babičky ze zahrádky k nám, dokonce jí postavili zahrádku a skalku z kamenů, aby se prý měla kam schovat, ale ona po tý jejich námaze je odměnila asi 5ti minutovým pobytem :o)) Jinak děkuji za chválu mých šitých slečinek, a na vysvětlenou k tomu turbanu - já si ho taky tak motám, ale na tý panence jsem to prostě nějak nemohla dodělat...udělalo mi to to krásný překřížení nad čelem, ale pak to vůbec nijak nedrželo, ani kdybych to přišila...ale myslím že už jsem na to přišla - je to kombinace hodně vysoko posazených těch jejích drdůlků a moc velikého kousku ručníku..tak až bude chvilka, zkusím to znovu...jinak děkuju za radu a inspiraci...měj se krásně a užívej pohodový víkend...pá Radka :o)

    OdpovědětVymazat
  15. Jaru, česneky ještě nemám, ale taky se mi moc líbí! Jsou to úžasné koule! A smekám, že si vyfotila ještěrku, Aronkovu kamarádku, občas se o to snažím v Chorvatsku, ale je to vždycky zábava :o)
    Hezký večer a nožku nahoru :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Jaruško,
    nádherné fotky! Okrasný česnek vypadá úžasně! Já ho zatím na zahrádce nemám, ale když vidím tvoje fotky, budu muset se po něm v zahradnictví poohlédnout :o)
    Ještěrky máme na zahradě také. A hned dvě :o) Máme za zahradou les a tak k nám občas zavítají. Dokonce jsem tam letos našla už i slepýše.
    Měj krásný víkend
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  17. Beautiful!!!

    ♥♥♥ Rosine ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  18. Tak česnekům se u nás nelíbí??? Proč nevím. Zato ještěrky, od té doby co nemáme na pozemku kočku, jsou zase zpět. Zrovna dnes mi přišla na terasu jedna, až k nohám, popřát hezké odpoledne!
    Náš mini pes je z nich úplně paf, protože mu mizí a neví kam.

    OdpovědětVymazat
  19. Jarko, moc pěkné fotečky ze zahrady jsi nafotila. Česnek je moc hezký a líbí se mi i ten čmelák "v letu".
    Přeji krásný víkend, Pavlína

    OdpovědětVymazat
  20. Divoký česnek, divoký česnek... Teď už si to jen zapamatovat, na podzim zasadit, na jaře achat. Krásná rostlina! (A krásný pytlík minule, puntík forever!) J.

    OdpovědětVymazat
  21. Jaruško, ani ja nepoznám taký veľký a okrasný cesnak, no človek sa učí celý život a nikdy nedokáže objaviť všetkú krásu sveta
    stotožňujem sa so všetkými, že fotočky sú naozaj ako od profesionála
    my máme pod balkónom hady pravdepodobne užovky, tak sa bojím otvárať balkón (je zasklený) a okno, kde nemáme sieťky proti hmyzu
    aj Tebe krásny víkendík
    Emily

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Jaruško!!!!
    Jsou to moc krásné fotky!!!
    Okrasný česnek sice znám,ale na své zahrádce ho zatím nemám.Kdoví,třeba se nechám inspirovat a taky si nějaký koupím.
    Přeju ti krásný víkend!!!!

    OdpovědětVymazat
  23. Jaruško, nikdy bych neřekla, jak dokáže být česnek fotogenický, prostě nádhera!
    Přeju ti krásný víkend :)

    OdpovědětVymazat
  24. Jaru, krásné fotky. Teď u nás bude na zahradě probíhat přestavba, tak si třeba takovou parádu na podzim taky pořídím.
    měj krásný víkend Věrka

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Jarka!
    Nestíhám v poslednej dobe komentáre písať ale bez toho nie je deň aby som si vás všetky neobzrela čo je nového.Máš krásne fotky ako vždy a ja sa len kochám!!!
    Jašterička je krásavica.
    Prajem ti krásny slnečný víkend!!
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Jarunko, kdysi jsme s rodiči byli takovými velkopěstiteli česneku, normálního, květy jsme vždy olamovali, aby palice byly veliké, takže v květu jsem ho vlastně nikdy neviděla, ale ten tvůj je překrásný. Teď je ta jarní příroda tak barevná a voňavá, mám to moc ráda. Měj krásné dny Martina

    OdpovědětVymazat
  27. Jaruško taky mám doma tři kousky tohohle okrasného česneku a je moc hezkej.. i potom ve váze usušenej se mi líbí. Ještěrčičku tam máte krásnou. krásný zbytek víkendu Dita

    OdpovědětVymazat
  28. :-0 so wonderful this flower! I love flowers!
    Today is a wonderful sunnY day!
    Kisses and have a good week end!
    Monique

    OdpovědětVymazat
  29. Tolle Bilder hast Du gemacht....die Farbe dieser Blüten ist herrlich!!
    Wieso leben bei dir Eidechsen?? Ist es so warm bei euch, denn sie leben eigentlich ja nur in sehr warmen Gebieten
    GLG und einen guten Wochenstart
    wünscht dir
    Iris

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Jaruško, to není česnek, to je veliká kupa zmrzliny, to bude pastva pro včelky ,moooooooc krásné Daja.

    OdpovědětVymazat
  31. JARUŠ, UŽ BYLO VŠE ŘEČENO A NAPSÁNO.
    OPRAVDU KRÁSA VELIKÁ.
    POSÍLÁM NEDĚLNÍ POZDRAV.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj Marti,
    děkuji :o)) za návštěvu!
    To je škoda, že Ti nevyrostl, tak to zkus znovu!!! Můj měl také namále - ty mrazy mu spálily všechny listy!!

    Majko, moc zdravím a děkuji :o)))
    A pozor na ještěrky!! :o))

    Zuzanko, děkuji :o)) papa

    Jani,děkuji, fakt jsem do nich zamilovaná ♥

    Gabi, děkuji :o))
    Jaké to tam máte počasí ?!?! My jsme tady nějak pozadu!! :o))
    Voní krásně!! Jako kdyby to vůbec nebyl česnek!!

    Amelie, moc zdravím !! a děkuji!!

    Krásný zbytek neděle :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Janka!!
    Focení jsem si vážně užila :o)))
    Moc děkuji za pochvalu!! a budu se těšit !!

    Petruško-Večernice,
    moc zdravím a děkuji!! :o))

    MyWay - děkuji!!!! :o)))

    Vladí, děkuji!!!! :o))

    Soni, tyhle koule česneku mne vážně dostaly..
    Ale mám ráda i ty pažitkové - to jsou takové "předchůdkyně"!!
    Moc děkuji a Tomíčka chválím za myšky!!!

    Radunko,
    moc zdravím a děkuji!! :o)))
    To je mi líto, že se klukům ještěrka odstěhovala, jsou to mršky nevděčné!!
    S tím turbánkem - to je legrace - já si to taky užívala, ale nakonec drží!!! Tak se budu těšit, až ho umotáš :o)))papa

    Helenko, moc zdravím!!
    S ještěrkou - focením - to byla vážně legrace, určitě si to umíš představit!!
    Když to je už - tak vleze pod kamínek :o)))
    Já česneky také neznala, ale objevila jsem je v časopise!! A je to láska!!! Děkuji!!!

    Lucinko,
    děkuji :o))
    S ještěrkami je legrace. my jsme tady na sídle taky jako v lese, tak proto se jim tady líbí!!
    Ale nevím, co by Aron dělal se slepýšem :o)))

    Rosine,
    Vielen Dank
    ♥♥

    Krásný zbytek neděle
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  34. Lezarts,
    moc zdravím a děkuji!!
    Ještěrky a pejsci - to je vážně legrace!!
    Moc si to s Árouškem užívám!! :o)))
    Přesně - pořád mu někam mizí...

    Pavlínko,
    děkuji!!
    Při focení tam začal startovat čmeláček!!
    To jsem ráda, žes ho objevila - vím, že je máš ráda!!
    papa

    Jani,
    divoký nééééé-ale okrasný :o)))
    Je fakt hezký!!Moc mne bavilo ho sledovat, jak se rozvíjel!! :o)))
    Děkuji!!! :o)))

    Ahoj Emily!!
    Moc děkuji!! Já tento okrasný česnek také neznala, ale když jsem ho objevila v jednom časopise, tak jsem po něm začala pátrat. Mám ho již druhým rokem a je to láska!!
    Líbí se mi ty obrovské koule a ta barva!!
    Hadíků se také bojím..ale naše ještěrka je roztomilá...
    papa

    Ahoj Blani,
    děkuji!! jsem ráda, že se Ti líbí :o))

    Vlasti, vid? Jsou to nádherné kouličky!!
    Děkuji!!!

    Krásný zbytek neděle :o)))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  35. Věru,
    děkuji!! Zkus je - jen se na podzim píchnou do země - a je to!!!
    Opatruj se!!!

    Ahoj Ivetko,
    zdravím Tě na tu dálku a přeji Ti
    jen to nejlepší!!
    Děkuji!!

    Ahoj Martinko,
    tak vlastně česnek dobře znáš!! A u tohohle se to dělá obráceně - hlavně - aby koulička květů byla veliká :o) teď je ta příroda kouzelná!!
    Tak si to hezky užívej!!!

    Ahoj Dituš,
    tyhle koule se mi moc líbí, tak jsem ráda, že ho taky máš, určitě se z něj taky raduješ!! :o)))

    Ahoj Dají,
    moc zdravím a děkuji!! To by byla nádherná barvička zmrzliny!!!! :o)))
    Na tyhle voňavé koule vůbec nelétají včeličky, ale čmeláčci-moje každodenní zábava. :o))

    Bohdanko,
    moc Tě zdravím a děkuji za návštěvu!!!


    Mějte se moc hezky a užijte si zbytek neděle..
    U nás bylo nádherně, ale teď se zatáhlo a trochu prší, tak jsem na chvilku utekla za Vámi na blog!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...