***

***

pondělí 10. ledna 2011

..12 měsíců šití...


Mám takové krásné výročí!!
Už je tomu 12 měsíců, co jsem začala šít. :o)))
Takže slavím 1. šicí narozeniny.
Musím se přiznat, že jsem začala šít vlastně kvůli
Tildě - šitým postavičkám, které mám moc ráda.
A tak jsem do toho
šla s elánem! Koupila šicí stroj a vybudovala
pracovnu, které říkáme "Tildárna!" :o)
A tady je můj  výroční Hajánek
a kočička..
















Krásný nový týden  :o))
Jarka



42 komentářů:

  1. Ahoj Jarus, blahopreji k vyroci a nechce se mi verit, ze jsi svadlenkou teprve jeden rok. Tve postavicky jsou nadherne, at uz zviratka, skritci, hajanci no proste cela ta Tildi rodinka, jsi naramne sikovna!!! Ja se ted stydim, stale nekde pisu, jak se do toho uz pustim a skutek utek:( Tak tedy klobou dolu a preji mnoho dalsich, prijemnych a produktivnich chvilek stravenych za sicim strojem.......

    OdpovědětVymazat
  2. tiez sa pripajam k blahozelaniu :) a zaroven skladam klobuk dole, lebo sit takto krasne sa teda len tak nevidi...ja sa na tieto tilda hajankov chystam uz hooodne dlho, ale neviem sa k tomu "dokopat" lebo sa mi to zda byt tazke....takze v mojich ociach si neskutocna sikula :), pa Z.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jaruško.
    To je tak pěkné, co šiješ!Tak hezky udělané!
    Mám také střih na hajánka, hrozně se mi líbí, ale nemám odvahu se do toho pustit. Mám strach, že se mi nepovede.
    A blahopřeji k výročí! :-)
    Tina

    OdpovědětVymazat
  4. no tak to zírám... jestli teda šiješ rok Jaruš, tak to smekám, ani se mi tomu nechce věřit, máš to všechno tak krásně propracované... krása.
    Měj se pěkně a do dalších let hodně krásných "tildích" střihů.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Dream sweet dream!
    Liebe Grüße Rosine

    OdpovědětVymazat
  6. Jarko, blahopřeji k výročí, je to obdivuhodné jak jsi šikovná, také mě to láká, ale po zkušenosti s vložkou do košíku(minimálně třikrát jsem chtěla vše vyhodit z okna) to ještě odložím.Přeji hodně šicích úspěchů i v tomto roce. Zdraví Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jarko, jsi šikulka. Doufám, že se i já jednou dopracuji k tak preciznímu šití. Můžu se zeptat,hajánky šiješ podle návodů od Tildy, nebo jen tak sama od oka...jsou nádherní. Krásný den. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Jaru:-),
    tak já na rozdíl od ostatních jsem ochotná věřit tomu,že šiješ "pouze" rok,protože mám na to svou teorii,kterou jsem už napsala i Vládě Harcovnici.A to,že prostě když jsem stáli všichni před narozením fronty na příděl jednotlivých dovedností a umů,tak já si osobně myslím,že některé duše (ty,co tak perfektně šikovně umí:-),využily prostě toho,že já si třeba odskočila na nebeské WC a šly si nabrat místo mě.Takže já jsem nyní ve stavu "komu není shůry dáno,v apatice nekoupí",což je pěkný binec,ale co s tím asi tak nadělám..Takže si dávám pauzu s kávou tady na těch blogízkách,koukám na ty krásné věci,slintám a říkám si u toho "aha,ta taky švindlovala..."Tak takhle to vidím já,nicméně i přesto vám všem šikulkám tu zručnost moc přeju.....a tiše závidím:-)))))))) Měj se moc hezky-Žanda:-)
    p.s.hajánek i čičina jsou absolutně úžasní,a jako vždy parádně nafocené...inu švindlířka Jarka:-)))))

    OdpovědětVymazat
  9. It was a very good step in your life! You are very talented person! Your sewing things are amazing! Gosh! Beautiful!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Moni,
    děkuji!! Já do toho šla, protože Tilda
    je velká výzva. A nepovolila jsem - i když začátky byly těžké!! :o)))

    Zuzanko,
    děkuji a zkus to!! je to moc hezké, když se Ti pod rukama "vylíhne" postavička :o))

    Tino,
    moc děkuji za pochvalu :o)))
    Jestli se Ti Hajánek líbí, zkus ho,
    chce to trpělivost, ale stojí to za to!! :o))

    Ahoj Věruš,
    nemysli si, začátky byly velmi, velmi těžké
    a hodně párání :o)))))))))))

    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Marcelko,
    děkuji :o)))
    Já také chtěla několikrát vyhodit z okna celý šicí stroj :o)) Ze začátku jsme spolu moc nekamarádili!!! A takové vsazení límečku,
    to byl horor a nervy!! Taky jsem šila do dvou do rána, než jsem na to přišla :o)))
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Jani!!
    Děkuji :o))
    Hajánek je jedna z mých oblíbených postaviček :o)))
    Šiji ho podle Tildy a teď už si vymýšlím různá pyžamka.
    A Tvoje berička je moc hezká!!
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. Jůůůů, to je zase nááádhera. Nevím co chválit dřív, no jasně nejprve pogratuluji k výročí :o)) Nádherné látky, nádherné postavičky a krááásně nafoceno!!! U nás svítí jak na jaře, tak posílám spoustu slunečných pozdravů milá Jaru, Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Žanet!!
    Víš, náhodou si myslím, že to rčení "Komu není shůry dáno...", se dá někdy zlomit :o)))
    Pílí, trpělivostí a v mém případě i šíleným bojem
    se šicím strojem :o)))Měla jsem k němu i takový skoro odpor :o)))
    A hlavně - se musí chtít!!!
    Když jsem na Vánoce 09 objevila Tildu,
    to byla motivace jak HROM! Šla jsem do toho a to jsem netušila, co mne čeká....
    Teď, jak píši komentář, vidím v záložce Tildin pytlíček, kterému jsem dno přišívala 4x :o))))))))A když se Ti 6x za sebou přetrhne nit (protože nevíš, že na každou látku se používá jiná nit), tak to jsou ty pravé nervy v"kýblu" :o)
    Tak si roční "šicí" výročí docela užívám, je vážně na co vzpomínat :o)))
    Přeji krásný den a děkuji za Tvou krásnou pochvalu!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Martinko,
    moc moc děkuji za slaďoučkou pochvalu :o)))
    A to sluníčko, to Ti závidím. U nás je škaredě a tma......Tak si to hezky užívejte :o))
    Papa Jarka

    OdpovědětVymazat
  16. Dear Kathryn,
    thank you for the lovely comment.
    My sewing was a difficult step,
    but I'm happy I did it!
    Have a nice day
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  17. Ohhhhh - wonderfull: the little Angel, the lovely cat and the fine cushion!!!

    And: super manufactured!!!!!!!!!!!!!

    Looking forward for your next work....

    anke

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Jaruško,
    gratuluji k výročí..
    tvé šitíčko je nádherné,spinkáček je kouzelný!!!
    moc se mi líbí látky které jsi použila.
    Jsi moc šikovná a těším se na další rok plný Tvých krásných výtvorů...
    Přeji krásný den.Petra

    OdpovědětVymazat
  19. Zdravim,nechapu jak se takove Tildičky rodí, nic takového neumím a nemám ! takže blahopřeji a at Vám dělají radost !Daja-duha

    OdpovědětVymazat
  20. Jaruško, krásně šiješ, hajánky mám taky moc ráda. Přeju ti krásný nový týden :)

    OdpovědětVymazat
  21. Dear Jarka,
    I hope that all is well. Today at work I have a tiring day, for me!!!!
    Your two creations are very beautiful!! You said me that you'd made a cat!!
    Good!! :-))
    You're sewing one year only, but you are VERY VERY GOOD! Congratulations!
    I started to sew and I bought my first sewing machine last september... but I still learn a lot!
    Kisses and see you soon!
    Monique!

    OdpovědětVymazat
  22. JARUŠKO, KRÁSNÉ ŠITÍČKO MÁŠ.
    TVOŘENÍ JE RADOST A ODPOČINEK.
    TAK AŤ SE TI DAŘÍ I DRUHÝM ROKEM.
    HEZKÝ VEČER. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  23. Dear Anke,
    Thank you for your lovely comments!
    Have a nice evening
    Jarka


    Petruško ahoooj!!
    děkuji za krásnou pochvalu,
    udělala jsi mi velkou radost :o)))
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  24. Dajo,
    také moc zdravím a děkuji za milou návštěvu a pochvalu!!! :o)))

    Vlasti,
    děkuji!!!
    Jsem ráda, že máš Hajánky taky moc ráda, oni jsou takoví miloučcí, viď ?? :o))

    Hezký večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Bohdanko,
    Ty to víš, že šitíčko je radost.
    Mně se to Tvé moc líbí!!
    Děkuji a hezký večer přeji
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Jaruško,též gratuluji k výročí.
    Nádherné tvoření....Hajánek je super a čičina je prostě úúúúúúúúúžasná k sežrání :-)
    Hezký večer
    Moc zdraví Jitka

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Jarka! Blahoželám k výročiu a Hajánek je proste úžasný a mačička tiež!!
    Za ten rok si toho ušila veľa a každá postavička je proste dokonalá. Ja veľmi rada chodím na tvoj blog a veľmi sa teším keď zahliadnem novú a novú postavičku a všetko dokonale nafotené...proste zvládaš to na 100 percent.
    Mňa Tilda učarovala tiež a v týchto dňoch som sa pustila do mojej PRVEJ, ale musím uznať, je to ťažšie ako som si to predstavovala.Keď je postavička ušitá vyzerá tak jednoducho, ale zdanie klame....
    Tak prajem ďaľší krásny rok plný nových nápadov!!
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  28. Milá Jaruško, teď honem nevím čím začít. S Novým rokem tak krásné fotky a ještě krásnějším šitíčkem. Takové nádherné šití jen a jen chválím. Vše je moc krásné, jemné a čisté...Pro mne je to (jak se říká) hudba budoucnosti :o) Přeji tedy ještě spoustu příjemných chvil strávené za šicím strojem a spoustu tak krásného andělského tvoření. Budu se těšit... Měj se krásně, Soňa

    OdpovědětVymazat
  29. Jaruško gratuluji k 1. výročí nádherného šití a přeji ti spoustu dalších "Tildiček". Hajánek i kočička jsou úžasní. Já jsem se k takovému šití ještě neodhodlala a bohužel nyní ani nemám čas na tvořeníčko. A taky moc chválím Africkou hvězdu - kouzelná, originální ... moc se mi líbí.
    Přeji příjemný týden, Jitka

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Jaruško.
    Tak já ti taky přeju k tomu tvému prvnímu "šicímu"¨jubileu všechno nejlepší,spoustu dalších nápadů a ať tě nitky poslouchají

    OdpovědětVymazat
  31. Milá Jaru, tak jsem se sem konečně dostala a jdu se připojit k řadě gratulantek a obdivovatelek. Už nejmíň den mi vrtá hlavou, jak někdo může šít jako ty a dělat to jen rok. Tvoje práce jsou propracované, naprosto dokonalé, bez nejmenšího náznaku neprofesionality, prostě kdo umí, ten umí!
    Těším se na další kousky, přeju krásný den.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  32. Taky gratuluji k Vašemu jubileu a přeji mnoho povedených kousků v dalších letech.
    Mějte se krásně.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  33. Jarko,
    gratuluju k výročí a přeji ať se nadále daří a ať dělá radoost :o)) Přecejenom radost z vlastnoručně vyrobeného je stokrát větší než z koupeného :o))
    Pěkný večer
    L.

    OdpovědětVymazat
  34. what a sweetie!!!
    greetings from Germany
    Astrid

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj Jituš,
    moc děkuji za gratulaci, jsem ráda, že se číča líbí!! :o)))

    Blani,
    děkuji :o))))

    Ahoj Helí,
    Tvůj komentář mne tak hezky potěšil.
    Děkuji!!!

    Raduš,
    moc děkuji!!!

    Ahoj Lucinko,
    to jsi moc hezky napsala, ta radost z tvoření je
    velikánská!!! :o))

    Astridbears,
    Thank you for your visit :o)))
    Greetings

    Ahoj Ivet,
    moc děkuji za milou pochvalu :o)))
    To je dobře, že ses pustila do Tildy.
    Ta první se zdá hodně těžká, ale uvidíš - další už půjdou lépe a lépe.
    A tahle bude Tvoje první.
    Tak se na ni budu těšit!!

    Ahoj Soni!
    Moc děkuji za Tvoji návštěvu a tak miloučký komentář a pochvalu.Mám vždy velikánskou radost, když se mi Tilda povede a opravdu mne to moc baví a tak si tak u šití hezky relaxuji.
    A pochvala mne vždy tak potěší :o))) Děkuji.

    Mějte se moc hezky a přeji krásný večer :o)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Jituš (Krása je všude....)
    Moc děkuji..za Tildy i za hvězdičku.
    Také někdy bojuji s časem a šiji a tvořím do noci :o)))Tak Ti moc přeji, abys měla více času na tvoření, protože Tvoje tvoření je krásné!!
    Hezký večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  37. Cat, doll and pillow are all very pretty.
    KATRIN W.

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Jaruško,
    gratuluji a pořádně to oslav! Obdivuji to moc, každý to neumí, např. já a ani umět nejspíš nebudu (díky mé netrpělivosti a potřebě dělat jen netitěrné věci se i dobrovolně vzdávám), ale je úžasné, co všechno se dá vykouzlit a hlavně jednotně doladit interiér.
    Krásný víkend, papa.

    OdpovědětVymazat
  39. hallo, liebe Jarka,
    happy Birthday!
    Your new Creations are so sweet and wonderful

    Thank you for mail, my Addy is

    gartendrossel@web.de

    Danke und viele, liebe Grüße
    von Traudi

    OdpovědětVymazat
  40. Milá Jarko,
    ...jednak opožděně gratuluju k výročí a nechce se mi věřit, že jsi se šitím opravdu neměla žádné zkušenosti, tvoje kousky jsou totiž suprovéééééé!!!
    ...za druhé Ti moc, moc děkuju za moc milý komentík na ty moje "tildičky" ... šiju od 11let, ale vždy jen oblečení, a i když jsem ušila prakticky cokoliv na sebe a celou rodinku, mám v šití pauzu 14 let s dětma, takže na takové titěrnosti jako jsou tildičky se vlastně znovu učím..hold je to pro kliďasy, to není jako zip nebo kabát, je to velká dřina a piplačka, proto obdivuju Tebe i ostatní šikulky, za to co všechno svedete!!!
    ...a za třetí jsem si až teď všimla, že jsme se shodly na knoflíčku - já mám na té své cestovatelské andělce taky kytičku, jen perleťovou a asi 30 let starou :o)))
    ...přeji Ti krásný den...Radka

    OdpovědětVymazat
  41. MILÁ JARUŠKO, TAKÉ TI GRATULUJI K TAK KRÁSNÉMU VÝROČÍ PLNÉHO KRÁSNÉHO TVOŘENÍČKA. MOC OBDIVUJI TVÉ ŠIKOVNÉ RUČIČKY.JÁ SI DALA OPRAVIT STROJ PO MAMINCE A SNAD SE DO TOHO PUSTÍM,MÁM TOLIK INSPIRACE A VÍMM,ŽE ZAČÁTKY BUDOU KRUTÉ,ALE SNAD TO ZVLÁDNU.
    ZDRAVÍ ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  42. НЕЖНОСТЬ !!!!
    Жуть какая красивая !!!
    Просто мечта,а не сплюшка !!!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...