***

***

čtvrtek 25. listopadu 2010

*** Svícínek z jablíčka ***


Dnes je čtvrtek a ADVENT
je tady za chvilku....
Letos jsem sehnala různá napichovátka
na svíčky - a znáte to -
nusela jsem to hned vyzkoušet!!  :o)))
Každý rok vyrábím "jablíčkové svícínky"
na sváteční stůl, tak jsem hned jeden vyzkoušela.
Natrhala jsem různé větvičky po zahradě
a z těch jedlových jsem ucítila
tu nádhernou vánoční vůni...




A ty barvy..červená, zelená
a hned s ním na bílý ubrousek...
A jsou tu maličké
VÁNOCE.
A moje oblíbené vánoční barvy.









Tak věřím, že jsem Vás také trochu vánočně naladila.
Svícínek krásně voní a než jsem jej nafotila, tak svíčka skoro
vyhořela...
Hezký večer
Jarka





11 komentářů:

  1. Jaruško, to jsou ale krásné malinké Vánoce! Nádhera, krásně si všechno naaranžovala. U nás dělaly a vlastně pořád dělají jablíčkové svícny na Štědrý den děti a nosíme je na hřbitov ...
    Měj se moc hezky, ať ti ty vánoční přípravy jdou od ruky a máš z nich radost.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, jsem tu opět a musím Ti pochválit úžasný voňavý svícínek, který jsi vyrobila. Z Tvých foteček na mně dýchá nejen ta krásná předvánoční atmosféra, ale i vůně jablíčka. Máš pravdu jsme stejně naladěni "jablíčkově" stále krájím a suším a suším....Hezký a pohodový večer! Také děkuji za komentář u mne...Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Sehr gemütlich!
    Liebe Rosinengrüße

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den Jaruško, jsem tady u tebe dnes poprvé a je mi velmi útulno. krásně Ti to už vánočně voní a dekorace nemají chybu.Určitě se budu hodně inspirovat.Krásný čas adventní Vlaďka :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško u tebe je už nádherná vánoční atmosféra. Svícínek je kouzelný a nádherně nafocený.
    Přeji hezký večer a také krásný první adventní víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Jaru, krása... není co dodat. Svícínek je boží a hlavně jednoduchý. Já jsem si zrovna včera vzpomněla na to jak jsme zapichovali hřebíček do pomeranče... tak se na to s Lukym chystáme. Krásný adventní víkend Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Jaruško,svícínek je kouzelný!Máš ho překrásně naaranžovaný,a fotečky jsou dokonalé.
    Přeji krásný den.Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Heli,
    my vážně máme malinké Vánoce!
    Jak máme tady ty naše rybníky, tak jsme dostali z výlovu kapra,
    a každý rok děláme kapra a salát :o)) Taková malá generálka :o))

    Ahoj Soni,
    svícínek vážně krásně voní a na našem stole prostě nemůže chybět!!!

    Liebe Rosina,
    Vielen Dank!
    Machen Sie einen schönen ersten Adventswochenende
    :o))))

    Krásný víkend - 1.adventní - Vám přeji
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Vlaďko,
    moc děkuji za Tvou milou návštěvu
    a jsem moc ráda, že se Ti u mne líbí :o))
    Potěšilo mne to!!!
    Krásný adventní víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jituš,
    večer je už brzy tma
    a tak zapalujeme svíčky a svícínek krásně voní!!
    :o)) Děkuji :o)

    Ahoj Věru,
    právě, že je takový jednoduchý, tak tyhle svícínky mám moc ráda. Je to vlastně co źahrádka dala a krásně voní :o))
    A na pomeranče se chystám, musím koupit hřebíček.
    Děkuji :o))

    Petruško,
    moc Ti děkuji a jsem ráda, že se Ti můj svícínek líbí!! (mám trošku rozpíchané prsty :o(( )

    Mějte se moc krásně
    o 1. adventním víkendu !!!

    Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jaruško.
    Svícínek je moc povedený a z tvých fotek na mě opravdu ta vánoční atmosféra dýchla.
    Děkuju za milý komentář u mne na blogu.
    Přeju krásný první adventní víkend.
    Blanka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...