***

***

sobota 10. února 2018

Sníh a dárky



Krásnou sobotu přeji!

V konvici na čaj se usídlily Hyacinty, poslové jara, 
ale odraz ohně z krbu zračí, že venku je zima a po procházce sněhem 
je to příjemný zdroj tepla a pohody...

V týdnu nám napadala sněhová peřina
a tak mi nějak připomněla, že Vánoce tu byly téměř
"před chvílí", že nebyly bílé, ale zanechaly po sobě 
spoustu "holčičích" dárků, které jsem vůbec nenafotila, jen se s nimi kochám :o))




Tak začnu asi Tildou...
TILDA...psala jsem tu o ni během těch let už tolikrát
a nikdy mne nepřestane bavit. Tone Finnanger je prostě skvělá
a rozdává radost po celém světě - i mně!!!
Její knihy jsou pro mne jako pohádky pro dospělé,
kolikrát s nimi usínám a ocitám se jejich prostřednictvím v nádherných interiérech 
plných dřeva a nádherných látek a hlavně těch výtvorů z nich...

Kvůlí ní jsem před x lety začala znovu šít..
Ušila jsem řadu titěrných malých postaviček a obdarovávala své blízké..
Prostě báječné tvoření, které člověka obohatí.

A od té doby vznikl také název "Tildárna",
(místnost- holčičí pracovna...)
díky mému kamarádovi, který mi přidělával v pracovně
police a místnost tak pojmenoval...:o)

A tak další kniha SEWING BY HEART
a první PLANNER 2018 od Tildy...z Tildárny
♥♥





Plánovač je úžasný, má krásný a praktický obal, každý týden jiný design 
a v knize si listuji kolem dokola...
(tato knížka mne opravdu zase donutí vyndat šicí stroj!!!)







A pak stromy a dřevo....

Od Jíti ( Jíťa šití - http://jita-siti.blogspot.cz/ )
jsem si nechala ušít z nádherné látky se stromy, které moc miluji
i v zimě - pro jejich rozličné a nádherné linie,
takovou sadu na tvoření a hlavně organizér (to slovo nemám moc
ráda..), takže futrálek :o) na mé nástroje k tvoření,
doplněné o nádherné dřevěnné ponožkové jehlice...









No a klubíčka...to je jasné....podzimní tony-
 mé milované, na vyplétaný projekt- 
už dlouho toužím po nějakém projektu 
od  MARIE  WALLIN, 
ale o tom někdy příště...








A malá peněženka od Renatky - Lezarts, krásná, něžná, romantická♥




A jedna dřevěnná radůstka na jaro- to už není ježíšek!!!!
O těch zase někdy příště-máme na to celý rok...




Stále pracuji na "pudru"- již padlo 8 klubíček...
Tak příště už bude k focení...





Užijte si krásnou neděli,
já se těším, že si přečtu u kávy Vaše týdeníky z výzvy
u Henriet...

Jarka






46 komentářů:

  1. Krásné dárky i fotky v závěru. A hyacinty v konvici vypadají nádherně.
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, posílám pozdravení a moc děkuji,
      měj se hezky - celý týden! Jarka

      Vymazat
  2. Tolik krásných fotek! Já nevím, na jakou koukat dřív. Na tu poslední? Na kulatou peněženku nebo futrálek? Nebo snad čajová konvice? ....pěkně jsem se pokochala :-) Hezkou neděli, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, udělala jsi mi radost, že se Ti fotky líbily!!!
      děkuji a měj se hezky celý týden!! Jarka

      Vymazat
  3. Všechno je tak pěkné, milé. Krásná je i zatím rozpracovaná ,,pudrová" záležitost. Prostě takový příjemný příspěvek,který pohladí.
    Hezkou neděli, Jarko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      byl to zcela ryze holčičí příspěvek, tak jsem ráda, že se Ti ti líbilo!!! Pudrovou záležitost dokončuji- bude to nakonec pěkný obřík!! :o))
      Krásný den Jarka

      Vymazat
  4. Jaruško, krásné dárky a ty nádherné fotky. Kochám se. Pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, posílám pozdravení a mám radost, že se Ti moje holčičí záležitosti líbily!!!
      Těším se na tvoje povídání a fotky a přeji krásný den Jarka

      Vymazat
  5. Ach, ach, ach - nevím co mám obdivovat víc. Tildárna s krásným nádobím, knížky od T.F., pomůcky pro pletení a háčkování, dřevěné ponožkové jehlice (pro mne novinka), zásoba klubíček v přírodních tónech i rozpracovaný pléd - vše SUPER !!!
    Jaruš, pohodovou neděli v tvé útulné Tildárně a v krásné zimní krajině přeje Věra z FM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru z F.M.,
      Tvůj komentář mne tak potěšil!!!! ♥
      Dřevěnné jehlice: jsou tak krásné, dřevěnné- ach...ještě jsem je nevyzkoušela, zatím se jimi kochám, používám staré klasické ponožkové, ale teď pracuji s háčkem na dokončení "pudru"...pak je budu MUSET vyzkoušet!
      měj se moc hezky a těším se, že zase zahlédnu fotky tvého milého tvoření!!
      Jarka

      Vymazat
  6. Moc hezké fotečky, úplně pohladily a zahřály!;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jarka,
    darčeky sú krásne a obdivujem ich. Fotky sú nádherné, zimné, plné snehu... u nás sa už všetok takmer roztopil. Ale za to mi dnes manžel okrem húb priniesol z lesa i kytičku snežienok a medvedieho cesnaku.
    Pá, peknú nedeľu,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďka, moc zdravím, to byl sníh a minulý týden přišla nadílka znovu....ale dnes bylo krásně!!!posílám pozdravení, děkuji a přeji krásný víkend Jarka

      Vymazat
  8. Jarko, nádherné výtvory, všechny. Koukám, jak jsou do detailu propracované, krásně sladěné a také úžasně nafocené. Vše ladí oku a i ta zima je kouzelná.
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, já moc děkuji za moc milou pochvalu!!! To byla zima- dnes už bylo krásně- ale minulý týden paní zima ještě u nás řádila!!!
      Přeji krásný večer a prima neděli Jarka

      Vymazat
  9. Jaruško,děkuji !😘Nekdo to život ,tak namíchá,ale musime si na všem najít to pozitivum:-)Krásné dárečky i hačkovaní máš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ilonko!! no- někdy to život tak namíchá...po pár dnech, co jsem dala tento příspěvek jsem skončila v nemocnici...brrr...začalo to horečkami a skončilo to zápalem plic...nějaký ošklivý bacil- bakterie se tady rozmohla...takže nic moc- pobyt v nemocnici...:O(, ale kapačky a ATB to srovnaly a - pak doma postel, ale už jooo- už je líp a už zase háčkuji!!!
      Měj se moc hezky a krásnou neděli!!!
      Jarka

      Vymazat
  10. Ahoj Jaruško, krásné dárky jsi dostala a všechny se i mne moc líbí a nevím, co mám dříve obdivovat. Klubíčka mají krásné zemité barvy, Tilda a její šití je romantické, organizér dokonalý a peněženka od Renatky....
    Jaruško, hezký večer a Barrouškovi posíláme společně s D+D jednu hafavou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivo,
      moc děkuji za milý komentář, potěšila jsi mne, moc...
      Děkuji i za barouška a posíláme psí pozdravení pro D+D!!!!
      Krásnou neděli Jarka

      Vymazat
  11. Ahoj Jarka,krásne darčeky a fotky sú tiež veľmi pekné./ako vždy u Teba/ Teším sa na Tvoje šitie a na projekt s tými krásnymi klbkami vlny a tiež som zvedavá na dokončenú "púdrovú" deku.Prajem Ti pohodový týždeň a budem rada,keď mi napíšeš. Maj sa krásne. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, posílám večerní pozdravení!!!
      Trošku jsem marodila (no trošku...asi víc...)..napíšu...
      Pléd je už hotový i nafocený, jen vložit na blog!!!
      měj se moc hezky a krásnou neděli
      (pohlazení pro Kiru♥)
      Jarka

      Vymazat
  12. Jarunko tolik nádhery 💗
    Tvé fotky mne pokaždé pohladí u srdéčka.Na Tildu se také chystám, jen stroj není můj velký kamarád a strach zatím vítězí 😉.
    Krásný nový týden ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni!!
      Posílám pozdravení a děkuji za Tvoje slovíčka♥, potěšila jsi mne!!!
      Uvidíš, že strach ze stroje zmizí- s chutí si Tidinku ušít a zvítězíš a já se budu těšit!!!
      Měj se hezky a prima neděli
      Jarka

      Vymazat
  13. Drahá Jarka, je legrační, že jsme oba napsali příspěvek o Tildě.
    Teskou knihu jsem ještě neviděl. Půjdu zítra do knihkupectví v Lübecku a zjistím, jestli je něco nového od Tildy v mém jazyce.
    Váš příspěvek je velmi okouzlující!
    Viděl jsi spojení s těmi dvěma filmy Tildy?
    Myslím, že tato dvě videa jsou tak rozkošná. Pokud se na ně podíváte několikrát,
    vždy vidíte nové věci. Sleduji filmy znovu a znovu.

    Vaše přikrývka vypadá skvěle a taška pro jehly je také skvělá.
    Také jsem ukázal svůj nový v předchozím příspěvku. Viděli jste to?
    Jsou na něm malé kotvy.

    Snažil jsem se šiji žehličku, ale neuspěl jsem.
    Nechal jsem věci ve věšáku. Háček je dlouhý asi 30 cm
    A teď, bohužel, musí jít do koše, protože nemohu.

    Ale vaše taška se stala velmi okouzlující!

    Pozdravy tvrdě pracující Jarka

    Rosine ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Dear Jarka, it's funny that we both wrote a post about Tilda.
    I have not seen the book by Tone yet. I'll go to a bookstore in Lübeck tomorrow and see if there is something new from Tilda in my language.
    Your post is very charming!
    Did you see the link to the two films of Tilda?
    I think the two videos are so adorable. If you look at them several times,
    you always see new things. I watch the movies again and again.

    Your blanket looks great and the bag for the needles is great too.
    I also showed my new one in the previous post. Did you see?
    Are there any small anchors on it.

    I tried to sew an ironing bag, but I did not succeed.
    I did not get the stuff in the hanger. The hanger is about 30cm long
    And now, unfortunately, he has to go to the bin because I can not.

    But your little bag has become very charming !!

    Greetings hard-working Jarka

    the Rosine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Rosine,
      it was really funny that we met and gave both posts about Tilda ... I have loved Tilda for many years ... but in our language books are not, I buy them in English. I also bought a lot of things in Denmark, where I have been several times ... In Czech, Tilda was very popular for one time, but the last years somehow disappeared. So I watch strangers and always try to get new books. I love books very much, there is still something new about them. I just like the whole Tilda style. it's a lot of style and materials that they still prefer in the Nordic countries - natural materials, wood and the like. I like the style.
      The movies you sent the link are beautiful ... and yes, there is still something new when you let go ...
      I have not missed anything for a long time, but now I'm going to do it again, I have a girlfriend who likes cats, so I'm going to have a cat ... so finally I'll take out the sewing machine !!!! :O)
      I watch your site and I like it for years. you know...
      I'm glad you like me on the blog, it will always make me happy! The look in powder color is already done, I am happy about it. I enjoyed the pattern of pineapples and enjoyed it. mainly in my favorite powder color !!
      Rosina, thank you for the beautiful comment and I will be glad to meet here for a long time!
      If you find something new and nice from Tilda-write me, I will love !!! Have beautiful days-spring will be beautiful !!!
      Greetings and Kisses Jarka

      Vymazat
  16. http://www.tildasworld.com/category/tilda-movies/

    OdpovědětVymazat
  17. Jaruško moc krásné jehlice..jsem zvědavá,jak se Ti s nimi bude plést.Také šitá souprava od Jíti,je nádherná.
    Na projekt od MARIE WALLIN, jsem moc zvědavá.Jinak Tvoje krásné zimní fotky a moje oblíbené ocúny ♥
    Oparuj se a pohlaď Barouška.Pa.Anna ♥♥♥


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aninko,
      jehlice jsou opravdu krásné- ty různé barvy dřeva- ještě jsem je nezkusila, ale těším se na ně!!! Moc děkuji za pochvalu a Tvůj milý komentář ♥
      Barouška moc ráda pohladím a moc zdravím Geenečku a Lejdynku!!
      užij si hezky neděli Jarka ♥♥♥

      Vymazat
  18. Ahoj Jaru! Tvé příspěvky jsou vždycky kouzelné, pohladí oko i duši. Knihy i ostatní dárky jsou dokonalé, úžasná fotka na závěr, i když předpokládám, že ani u vás ten sníh už není...
    Přeji krásné dny a moc zdravím tebe i pesana!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli!! Posílám noční pozdravení s Barouškem!!!
      A děkuji za Tvoje slova- ano- potěšila jsi mne moc hezky!!♥
      Měj prima neděli a pohlaď Aronka
      Pa Jarka

      Vymazat
  19. Jarko, krásné dárky :-) Tilda to je pro mne něco nedosažitelného....mám sice dva stroje, ale na obou se už léta nešilo a nejsem schopná je dát někam do servisu :-)) Od Jíťi mám taštičku na tvoření a jsem z ní nadšená a jehlice Symfonie jsou mé nejoblíbenější, ale kruhové, ponožkovým jsem na chuť nepřišla :-) Krásné dny přeji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni!! Děkuji!! Já jsem se před lety do Tildy opravdu zamilovala- a kvůlí ní!!! jsem začala znovu šít, prala jsem se s tím, ale pak jsem je šila s takovým nadšením a láskou!! te´d už jsem dlouho nic neušila- ale je to v plánu :o))) Knížky si kupuji pořád...
      To jsem ráda, že tyhle jehlice máš v oblibě-určitě pleteš svetříky a tak.... já se těším, až je vyzkoüším..pletu většinou menší věci jako rukavice a návleky - tak mám ponožkové v oblibě...
      Děkuji a měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  20. Dát hyacinty do konvice na čaj je skvělý nápad Jaruško. Vypadají v ní moc pěkně. Obdivuji též pouzdro na jehlice a háčky, to je moc povedené. Ale to vlastně všechny dárky:-).
    Děkuji za zmínku a přeji ti hodně dalších kreativních nápadů.
    Pěkné dny
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henriet,
      moc zdravím!!!
      Nějak mám tenhle nový rok takový nějaký - jak na houpačce???
      Chtěla jsem zkusit Tvou výzvu "týdeníku...to nešlo-
      v té době nám umřel kamarád...pak jsem se stěhovala v práci- sice jen o tři metry- ale přes chodník...a když už se zdálo, že ten rok dostane nějaký normální směr a řád, tak jsem skončila v nemocnici...tak teď snad s jarem - si říkám- přejde vše do normálu...
      Tobě moc děkuji za milý komentář a přeji Ti krásné dny!!!
      Jarka

      Vymazat
  21. Beautiful works and pictures👍
    Happy day
    💟Hug Crissi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Crissi!!!
      Thank You very much!!♥
      Have a nice Sunday
      Hug jarka

      Vymazat
  22. Hello dear Jarka,
    your post are wonderful, your creations and pictures too!
    Have a nice weekend!
    Monique 🐾🐾

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My dear Monique,
      we have not seen so long !!!
      Your comment made me very happy !!
      Have beautiful days and a nice Sunday
      kisses Jarka

      Vymazat
  23. Olá! Passei para conhecer seu cantinho e fui ficando, passeando por aqui e encantada com tudo o que vi. Passarei por aqui mais vezes para visitá-la. Beijos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maria,
      Estou tão feliz que você gostou aqui -
      Isso me deixou feliz .. Ficarei feliz quando você visitar
      Beijos Jarka

      Vymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...