***

***

neděle 10. prosince 2017

II. ADVENT



Krásný večer II. adventní neděle..
Už nám hoří dvě svíce, čas tak letí...

Tak rychlé fotky mezi "pudinkem"
(ten v neděli být tradičně musí)  a koncertem...
Na okně už hoří maličký kuchyňský věneček- 
mám ráda jeho odlesk v okně...

Dopletla jsem další rukavičky- návleky- 
mám prostě "vyplétací" období a baví mne to,
ta druhá rukavička vždycky míň!!! :o)

Kolibříci mohou sbírat sladký nektar 
aspoň na rukavičkách- i když venku sněží...





Včera jsme v lese vyšlapali až k liščím norám
a užívali vzduchu a klidu před dalším rušným týdnem...




A takový lesní malý Advent- za chvilku už "2" 
nebyla...:o)







Tak jsem si "AIR" užila o tomto víkendu 
dosyta, jednak včera v lese a dnes v kostele s Bachem..
Obojí mám moc moc ráda!!♥






Na pudingu je "2" ze sušené červené řepy :o)))...pšššš




Mějte se moc hezky a užívejte ADVENTU !!!
Já jsem dostala bílý brambořík, tak jsem spokojená....

Jarka






34 komentářů:

  1. Jaruško, puding vypadá super a ty rukavičky!
    S tou druhou to chápu, mám to stejně ;)
    Hezký advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,
      děkuji! ta druhá tak nebaví, viď?? :o))
      Krásný Advent Jarka

      Vymazat
  2. Jaruško tak ti nevím co chválit dřív.Jsi úžasná.
    Puding mňamka a ty rukavičky.. nádhera. Lákáš mne s tím vyplétáním,ale já se určitě zamotám 😔..Po Vánocích ráda vyzkouším. Posílám pozdravy a Barouškovi pohlazení. Krásné adventní dny.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni,
      Ty jsi úžasná, jak mne hezky chválíš!!!♥
      A s tím vyplétáním- nezamotáš!!! :o)))
      děkuji i za Barouška a přeji krásné dny ♥ Jarka

      Vymazat
  3. Rukavice jsou krásné. Celkově z Tvého příspěvku sálá adventní příjemná atmosféra.
    Měj pohodové i další předvánoční dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      tak to mám radost, že sálá, II. Adventní víkend byl moc fajn!!
      přeji Ti krásné předvánoční dny Jarka

      Vymazat
  4. Obdivuji Jaruško tvé báječné vyplétání. Před mnoha lety jsem také zkoušela, ale je to náročné :o). Procházka lesem a koncert, krásná symbióza.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,
      moc zdravím, ano- to vyplétání je náročné, ale občas mne to chytne, vždy´t víš...
      Víkend byl krásný a už bude třetí Adventní neděle...
      Čas letí a ty měj krásné dny a děkuji! Jarka

      Vymazat
  5. Jaruško, krásně jsi mne provedla tvým druhým adventem, máš ho bohatý a nápaditý od krásných dojmů na procházce po šikovnost tvých rukou a v neposlední řadě také něco dobrého na zub... Hezky si to užívej, v klidu a pohodě, které z tvého příspěvku na mne dýchly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ladi,
      moc děkuji za Tvou milou návštěvu, Tvoje slova mne vždy potěší!!!
      Jsem ráda, že se Ti tu líbilo...
      Měj se moc krásně- předvánočně Jarka

      Vymazat
  6. Jaruško, krásné rukavičky. Krásná procházka. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, posílám předvánoční pozdravení a děkuji!!!
      Krásný večer Jarka

      Vymazat
  7. Jarka,
    rukavičky sú krásne, aj fotky sú super, verím, že si si druhú adventnú nedeľu užila :-)
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďka, moc děkuji a Tobě přeji krásný večer
      a celý nový předvánoční týden Jarka

      Vymazat
  8. Ach, Jaru, úplně jsem se zasnila - rukavičky, les a ta dvojka na chvilinku, chunadelatý parťák a nad tím všim zní Bachovo Air.... Dokonalé!
    Měj krásné adventní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, byla to úžasná víkendová kombinace!!!!
      Děkuji a přeji krásný večer s třemi svíčkami,
      Jarka

      Vymazat
  9. Oh wunderschöne Stulpen und Bilder.
    Gute Zeit
    Crissi

    OdpovědětVymazat
  10. Vyplétané návleky jsou obdivu hodné. Měj krásné dny adventní. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji
      a ty měj krásný večer a celý nový předvánoční týden Jarka

      Vymazat
  11. Jaruško,
    ta tvoje vyplétaná krása, ach!
    Nádhera !
    A ten puding klidně i s řepou od tebe bych si dala :-)
    Měj krásné adventní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko :o)))
      Posílám spousty adventních pozdravů od nás!!!
      S tím pudinkem jsi mne potěšila :o)))
      Moc děkuji za pochvalu a měj se moooc hezky, předvánočně
      Jarka

      Vymazat
  12. Jaruško tvoje pletení je nádhera !!! přeji pohodové dny ♥Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo!
      A já moc děkuji!!
      Přeji krásný večer s třemi svíčkami!!
      Jarka

      Vymazat
  13. pěkné rukavičky. A hezké adventní dny i tobě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo!
      Děkuji!!! přeji krásný večer a
      poslední Adventní týden Jarka

      Vymazat
  14. Jaruško krásné fotky..nádherný brambořík ..užij si příjemně adventní čas i s Barouškem.Opatruj se.Anna♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aninko, děkuji♥
      Bílý brambořík mám moc ráda..
      I k Vám domů posílám přání krásných dnů
      a užij si dnešní večer s třemi svíčkami
      Jarka

      Vymazat
  15. Jaru krásné fotky a úžasné pletení.Moc hezké dny přeji.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru,
      moc děkuji a posílám
      adventní pozdravy a měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  16. Krásný a poklidný adventní čas:) návleky jsou úžásné. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,
      moc děkuji a přeji Ti krásný adventní večer a
      poslední týden předvánoční
      Jarka

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...