***

***

pátek 17. listopadu 2017

Už zase pletu...."NÁKRČNÍK"



Krásný volný den!

Tak já už zase pletu...:o))

Háčkovaný lehký svetřík leží v košíku a je třeba také
myslet na něco zimního- 
a hlavně- vyzkoušet vánoční dárek..

"NÁKRČNÍK"




Tak zkouška hotova-
použity příze DROPS
(Baby Merino, Alpaca a jedna ručně barvená merino)




A líbí se mi i z rubu :o)






Máme příjemně prodloužený víkend,
tak si jej užijte!!!

Jarka




22 komentářů:

  1. Jaru ten je snový, nádherný. A ty barvičky ❤❤❤
    Přeji ti krásný zbytek prodlouženého víkendu.Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Jaru je krásný. Moc se mi líbí ty barvy.
    Měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, tak ten je.....nádherné sladěné barvy, moc pěkný vzor a dokonalé zpracovaný.
    Tak ať se Ti pěkně nosí a hřeje.
    Měj se pohodově,Jana ♥

    OdpovědětVymazat
  4. No to je krása,z lícu i z rubu ;).Dokonale sladěné barvičky,skvělá práce.Tak ať hodně zdobí a hřeje.H.

    OdpovědětVymazat
  5. Nákrčník má nádherný vzor... a musí v něm být krásně teploučko! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jaruško,
    ten je moc hezký.....ty vzory jsem nikdy nepletla,asi bych se do vln zamotala,ale vždy se mě toto líbilo.
    Hezký víkend Marťula

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, smekám!
    Já bych se do toho zamotala :o)
    Nádhera!
    Krásný víkend ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Občas jsem tzv.norský vzor pletla, ale už je to dávno. Problém mi to nedělá, ale je to trošičku pomalejší pletení. Ten Tvůj vzor je moc pěkný a opravdu i z rubu nemá chybu.
    Měj se hezky a přeji pohodový víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je nadherny vzor a barvicky. Pekne dny. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Jarka,
    nákrčník je super, aj vzor má taký vianočný :-)
    Obdivujem Tvoju šikovnosť.
    Pekný predĺžený víkend aj Tebe, pá,
    A.

    OdpovědětVymazat
  11. So intricate, so gorgeous !!!!
    Anna

    OdpovědětVymazat
  12. Je nádherný, něžné barvičky, šikovné ručičky, radost pohledět :o)

    OdpovědětVymazat
  13. Psát co tolikrát psané je....je krásný, líbí se mi víc než moc. J.

    OdpovědětVymazat
  14. Jaru, je překrásný, dokonale si sladila barvy!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Happy sunday.....love Ria x ❤️

    OdpovědětVymazat
  16. Jaruško, ten je nádherný ze všech stran. A krásně sladěné barvy. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  17. Jaru, ta kombinace barev je nádherná! A ten vzor...STRAŠNĚ SLOŽITÝ! Alespoň pro mne. Obdivuji Tvou trpělivost a pletařský um.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  18. Je nádherný, hřeje už od pohledu. :-) Přeji krásný den! D. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Jarka,nákrčník je krásny.Farebne je ladený do zimného obdobia.Písala som Ti mail,prosím, pozri. Maj sa krásne. Magda

    OdpovědětVymazat
  20. Jaruško, poslala jsem ti email a nevím,jestli ti přišel. Jitka

    OdpovědětVymazat
  21. Moc a moc děkuji!!!! Udělaly jste mi radost!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...