***

***

sobota 21. října 2017

Pátá, právě teď odbila...




Krásný večer!

 Omlouvám se, že Vás tak nějak zanedbávám, ale já jsem "v listí"..
Asi tak by se to dalo nazvat... Celý týden bylo tak nádherně
a jakmile odbije pátá, běžím z práce s Barrym oklikou parkem 
zachytit paprsky zapadajícího slunce...a vracíme se domů- už potmě...
Hodiny ukazují 17 hodin- asi jdou špatně nebo jsme utekli asi o chvilku dřív?? :o))
Za pár dnů v tomto místě asi nic nevyfotím- obklopí nás v tuto dobu již tma...





Poslední pohled na zámek- ten si nikdy neodpustím a frrr..
"do listí"...










Můj ♥ maskovaný...







Nádherná dlouhá - teď zlatá  zeď- vlatně plot...
Za ní jsou vidět vršky staré rozpadlé stavby.. 
Jedná se o Lanfrasovu vilu z 30. let minulého století, jednopatrovou empírovou
 budovu se zahradami, kde se nacházel skleník, 
bazén, kuželková dráha a různé gotické pavilony a altány.
Pan Alois Lanfras byl knihtiskař a majitel nakladatelství.
Ovšem po roce 1948 chátrá a chátrá..
dnes spadá pod Památkový ústav a dovnitř se nesmí
kvůli bezpečnosti...
(taková škoda....)




Procházka přímo zlatá...










Mějte se moc hezky, krásný víkend-
a já, až to listí opadá a bude tma, se polepším!! :o))

Jarka






30 komentářů:

  1. Jaruško, je u nás nádherně v tyhle dny, taky si to užíváme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti!! Viď???
      Sice teď trochu nebylo!!!!! ale už je to dobrýýý!!!
      Měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  2. Teda,tomu říkám hotová zlatá nádhera.
    Už chápu,proč nemůžete nikdy přijít včas domů ;).
    Pohodové i další dny.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tys mi to tak hezky napsala- až jsem se zasmála-
      my prostě nemůžeme nikdy přijít domů včas!! Opravdu :o))
      Měj krásný listopad
      Jarka

      Vymazat
  3. Jéé, to je J. Hradec a Nežárecká brána. Podobnou fotku, ale podvečerní, mám letos ze začátku srpna. :o)
    Ovšem ta zlatá alej, to je bomba. Fakt nádherné fotky.
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo!!! Ano!! naše každodenní cesta....
      a ta alej je kousek nad...
      Ovšem teď už nás obklopuje tma....když jdeme...
      Moc děkuji a měj se krásně
      Jarka

      Vymazat
  4. Jarka,
    nádherné fotky, jeseň má proste svoje čaro :-)
    Prajem Ti peknú jeseň,pá,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďka, posílám pozdravení!
      děkuji a přeji krásný listopad..
      Jarka

      Vymazat
  5. Ty fotky jsou kouzelné Jaruško...a Baroušek krásně splývá...s Tvým milovaným listím!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko!
      Mávám!! a děkuji...listí už opadalo...tak nám šustí pod nohama...
      Jarka

      Vymazat
  6. ООО!!! Великолепно! Я люблю это время.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verbochka,
      спасибо за ваш визит, и я желаю прекрасного времени осени и ноябрь!
      с любовью Jarka

      Vymazat
  7. Nádhera. Všechny fotky jsou krásné. Ta předposlední je nádherná. Musíme si to užívat, protože už brzy bude po té kráse.
    Hezkou neděli, Jarko. U nás prší.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      užívali jsme , co to šlo...už to takové zlaté není,
      šustí nám to pod nohama, ale horší je ta tma...
      a ta fotka- fotila jsem proti sluníčku- vůbec jsem neviděla, co z toho snímku "vyleze",
      ale byla jsem nadšená. kolem sluníčka je na fotce taková jako duha ♥
      měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  8. Jaruško, krásně zachycený podzim. Nový chodník a i déšť mi brání v úklidu listí. Snad se s tím pak domluvím :-) Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti!
      Podzim je můůůj!! :o)) a určitě máš méně listí, než jsi měla třešní!!!!
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  9. Krásné fotky!
    Taky jsem chodila a fotila jsem stromy a lidi na mě koukali, že jsem nějaká divná :o))
    Hezký zbytek víkendu (nám tu prší)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko!!!
      oooo ano!!! A proto já už mezi lidmi foťák vůbec raději nevyndám...:o)))
      Hezký listopad Jarka

      Vymazat
  10. Moc krásné fotky, zapadající slunce doslova čarovalo.
    Hezkou neděli
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko,
      já děkuji!!! zapadající slunce je moje láska veliká- akorát, že se nám teď na pár měsíců po 17 hodině schovalo...ale čaruje krásně, viď?
      přeji krásný listopad
      Jarka

      Vymazat
  11. Taky bych prchala, Jarko, nadherne fotky i mista. M.

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško, miluji takové procházky.....pořídila si z nich nádherné fotky.
    Přeji Ti hezký, nový týden, Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško i já jsem tak nějak stejně v listí jako ty..Jen listí hrabu a hrabu😉. Moc děkuji za nádhernou procházku s tebou a Barouškem.. Krásně je u Vás.
    Posílám pohlazení Barouškovi a tobě přeji krásný nový týden.Z❤

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherná procházka.Moc hezké dny přeji

    OdpovědětVymazat
  15. Nádhernou cestu jste si našli, Jaru! Opravdu krása! Je to pár let, co jsem město navštívili a moc nás okouzlilo!
    Tu vilu jsem si vygooglovala , je to opravdu skvost. Ale u nás to tak je, že necháváme perly ladem...
    Měj se moc hezky a užívej listí!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Jaruško nádherná procházka zlatavým podzimem. Užívej si procházky dokud listy neopadají.
    Jako Helenka jsem si našla informace o vile, je to nádherná stavba, je opravdu škoda že takové památky chátrají ...
    Přeji ti krásné podzimní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  17. Hi Jarka, what a wonderful pictures! I love it! Have a nice week!
    Monique 🐾🐾

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...