***

***

pátek 22. září 2017

Podzim 2017




Tak poslední "letní" příspěvek
a dnes 22. v 22 hod 
nám nastává čas podzimní a je 
PODZIM




A co jiného
použít jako symbol PODZIMU -
... list ...

Chtěla jsem větší-
na kulatý stolek, jako malý ubrus...
A protože jsem použila bavlnu- 
vznikl opravdu veliký...
Takový prvorepublikový....
















Mějte se moc hezky,
tak barevně, pohodově a přeji krásný první
podzimní víkend!!

Jarka







...

Kdyby jste si jej chtěly uháčkovat, tak
návod a popis už je v "úložišti",
které již několik dnů funguje- 

https://www.facebook.com/atelierredneval/


odkaz je vpravo nahoře a najdete jej:
FOTKY - ALBA - HÁČKOVANÝ PODZIM 



44 komentářů:

  1. No ten si tedy je!!!! Vidím to jako velkou inspiraci!!!! Líbí se mi to.
    Hezké odpoledne a příjemný už podzimní víkend.
    Měj se hezky, Jarko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak jsem moc ráda, že se Ti líbí!!!♠
      A měj se krásně!!
      Jarka

      Vymazat
  2. Tedy Jaru, to je panečku lupen! Opravdu nádherný, jako vždy krásně vyfocený!
    Tak ses konečně dočkala, moc a moc ti přeji krásný víkend i celý podzim!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli!! Chtěla jsem, aby byl jako masivnější, než jakoby ze Sněhurky..
      Tak je jakoby z pravěku, ale já ho tak chtěla!! :o)))
      Připomíná mi list rebarbory, které mám moc ráda.
      No- ano- dočkala♥ Ty víš....
      Měj báječný víkend!!
      Jarka

      Vymazat
  3. This is so Nice !!!...lovely weekend x ❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Pořádný list!:-)Je parádní!Krásný víkend přeji....:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jaruško, list je nádherný. Krásná podzimní dekorace. MOc zdravím. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, posílám pozdravení a děkuji- měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  6. Ach Jaruško, to je krása, neskutečně šikovná jsi!
    Užívej si podzim plnými doušky a opatruj se :-* T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez,
      moc moc děkuji!!!
      Měj se moc hezky a pozdravuj celou tvojí nádhernou rodinku♥
      Jarka

      Vymazat
  7. Krásný. S takovou nádherou je i ten podzim hezký. Přeji krásně barevné podzimní období:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko!
      Že ano?? :o))) jsem zkrátka podzimní....
      Moc děkuji, potěšila jste mne a i Vám krásný podzim
      Jarka

      Vymazat
  8. Jaruško je nádherný, velký a originální !!!
    Přeji ti krásné podzimní dny a snad už příští týden se dočkáme babího léta.
    Hezký víkend, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc děkuji!!!
      Poslední dny je krásně- zítra volno- pátek též- tak krásné čtyři dny volna- ať máme hezky!!!
      krásný víkend...dlouhýýý...:o))
      Jarka

      Vymazat
  9. Achychy ách Jaruško je nádherný.. Pokušitelko moje 😉..
    Moc děkuji za parádní návod a jak jen to půjde nažhavím háček.Ze srdíčka ti přeji nádherný podzim. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni,
      posílám moc a moc pozdravů ☺
      Děkuji a těším se na Tvé tvoření!!!
      Měj se hezky ♥ J.

      Vymazat
  10. Vidím prvně, tak hezký háčkovaný list. Ráda bych zkusila, ale vím, že to nedotáhnu.
    Krásný víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani- já děkuji!!!
      Zkus to!!!! je to i krásný relax!!!
      Posílala bych Ti energii...formou obrázků...:o))
      přeji krásný víkend
      Jarka

      Vymazat
  11. Preciosa queda esa enorme hoja otoñal, me encanta.
    Besos.

    OdpovědětVymazat
  12. Jarko, krásný "lísteček" padl z koruny stromu :-)
    Barevné podzimní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jtuš,
      krásně jsi to napsala!!! Děkuji♥
      Hezké volno a víkend Jarka

      Vymazat
  13. Jaruško, to je nádhera. Opravdu skvostná práce. To neumím :-), o to víc obdivuju. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, a já moc děkuji!!! ♥
      Krásné podzimní dny Jarka

      Vymazat
  14. Jarusko,i kdybych se snažila nejvíc co to jde,tak stejně tento podzimní skvost nikdy neuhackuji!Nádhera!Krásný 🍃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko!!!
      :o)) Uháčkovala bys!!!! Vím to!!!
      A já Ti moc děkuji a měj se krásně Jarka

      Vymazat
  15. Jarko, ten list je úžasný.. moc se mi líbí ... a tím, že je velký to je naprostá paráda.
    Zdravím tě a přeji hezké podzimní dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,
      moc děkuji...je prostě takový větší a jiný...
      mám z něj radost...Měj se moc hezky, zítra krásné volno a celý víkend
      Jarka

      Vymazat
  16. Jaruško, tak je to jasné - nejkrásnější list letošního podzimu máš ty! :) Je moc hezký! Pěkné podzimní dny, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majunko,
      tos tak krásně napsala, udělala jsi mi radost!!!
      A já Ti děkuji
      Měj se moc hezky a užívej barev podzimu
      Jarka

      Vymazat
  17. Krásně ladí s tím kulatým stolkem.
    Hezký podzim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji...
      Přeji Ti krásné barevné dny
      Jarka

      Vymazat
  18. Jarunko, dečka je nádherná! Krásně ladí se stolečkem, je úžasně veliká... Hezké a tvořivé podzimní dny přeji... Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru,
      tak ráda tě tu vidím!!!!
      Moc děkuji a měj se krásně, užívej hezkého a barevného podzimu Jarka

      Vymazat
  19. Jarko, tvé fotky navozují velmi elegantně podzimní náladu, ta hnědá s bílou dečkou ve tvaru listu je krásná kombinace. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  20. Na tom stolku je to prostě paráda!
    Krásné podzimní dny,
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  21. So beautiful work!
    Happy Sunday Crissi

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...