***

***

neděle 28. května 2017

Krásný květen..



Posílám květnový, VOŃAVÝ, večerní pozdrav...

Začíná kvést BEZ
a já jsem z toho celá bez...:o)

Miluji jeho květy, vůni a i chuť.
Takže je Vám jasné, co budu v příštích dnech vytvářet...





Květen je zkrátka nádherný
a užívám si jej pořádně až teď,
KONEČNĚ!! Skoro tři týdny jsem marodila
se zánětem průdušek.
Ale zima, která byla začátkem května, to všechno přibrzdila
a tak ta krása na mne počkala.
Kvetoucích  luk a hlohů si užíváme s Barouškem 
na procházkách.




Hloh tak nádherně voní...










No - a zase ten bez ♥












Mějte se moc hezky!!!
Jarka



32 komentářů:

  1. Venku je teď krásně, že?
    Taky jsme si domů donesli bez ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Lovely pictures to start the week !
    Anna

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná procházka s Barouškem a ty nádherné fotky...máš okolo sebe ráj...Mávám do dálky a přeji moře slunečných dní....M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, mávááám!! a děkuji!!! je krásně- až skoro léto!!!☼
      Krásný večer Jarka

      Vymazat
  4. Krásne fotky prírody...u nás kvitne baza už dva týždne, tak už som stihla urobiť bazovú limonádu a med :-)
    Prajem pekný týždeň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďka, Vy jste tam nějak kupředu!!!! My jsme tady byli přimrzlíííí!!!
      Ale doháníme to!! ☼☼
      Krásný víkend Jarka

      Vymazat
  5. Krásná místa......ach ty kopretinky......dlouho už jsem louku s nimi neviděla.
    Měj se sluníčkově....a hezké procházky s Barouškem.
    Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti!! Ahoooj!! Děkuji- je krásně..a ty kopretiny- letos jsou nějak krásnější!! :o))) jako když jsem bývala malá...
      měj se moc hezky- zdravím s Barouškem a krásný víkend ☼ Jarka

      Vymazat
  6. Jarko je to krása ... a pěkně si ji nafotila .. užívej si ji plnými doušky. ☼
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, děkuji- je krásně- aaach- asi také jak si to užívám po té nemoci, tak mi to přijde ještě všechno krásnější!!!
      měj krásný víkend ☼
      Jarka

      Vymazat
  7. Jarko, máš krásné fotky. Ty poslední dvě jsou skvělé. Na bez už se také těším, chci zkusit sirup.
    Přeji fajn dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo- děkuji!!!! Určitě vaříš bez- všude nádherně voní- aaach- krásné období!!!
      Měj voňavý víkend jarka

      Vymazat
  8. Moc hezké fotky. Příroda nám nabízí krásu na každém kroku. Bez mi také voní,vím jak chutná, ale sama
    jsem z něj nikdy nic nezkoušela :-)
    Hezké dny Ti Jarko, přeji!
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani!!! Teď je to všude krásné- a jak jsem psala nahoře- asi po té nemoci mi to přijde ještě krásnější!!!! Bez vyzkoušej- aspoň jen tak na pití- je moooc dobrýýý!!
      Krásný víkend ☼
      jarka

      Vymazat
  9. Jarusko,tak hlavně,že už jsi v pořádku!A můžeš užívat máje plnými doušky:-)Já také chodím touto dobou a ještě na podzim na bez,ale letos asi dojdu jen na konec zahrady.Nejak se nám od sousedu bez rozrostl až k nám;-)Dnes to vidím na smaženou kosmetici a snad zbyde i na bézovy sirup.Zatim se mi loučíme medunkovy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji, už joo, už jsem to zaSE JÁÁÁ- a můžu lektvárkovat :o)))
      Kosmatici si udělám zítra- se skořicí- mňam!!!
      měj krásný víkend ☼
      Jarka

      Vymazat
  10. Spring is simply a wonderful time with all the wonderful flowers. Enjoy the time!
    Hug Crissi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My dear Crissi!! Thank You very much..Now is beatiful time full of flowers!! aaach!! ☼
      Have a nice weekend
      Hug Jarka

      Vymazat
  11. Jaruško tvé fotky jsou opravdu nádherné..Ty kopretiny, moje láska veliká, jsou úžasné 😍.. Věřím, že si tuto nádheru užíváte s Barouškem do sytosti.. Měj se moc hezky a Barouškovi posílám pohlazení.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, posílám pozdravení a děkuji i za Barouška!! Kopretiny jsou zkrátka kouzelné a letos jsou prostě nějak nejkrásnější!?!?! Užíváme si to s Barouškem, co to jde, ale napřed jej musím řádně nechat vyplavčit..a pak přijde řada na mé kochání..:o))
      Měj se krásně a voňavý víkend přeji- všude zkrátka voní bez...
      Jarka ♥

      Vymazat
  12. Tak, Jarko, ty tvé nádherné fotky mne vrátily do dětství, kdy jsme se na takových krásných loukách toulávali... Měj se krásně a ať se ti daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ladi, viď?? Děkuji a jsem ráda, že už jsi zpátky a najdu tady od Tebe komentář...♥
      Letos jsou nějak ty louky tak krásné- jako když jsem byla malá...je to nádhera...
      Měj se hezky a krásný víkend ☼☼
      Jarka

      Vymazat
  13. Jarka la primavera y ya casi el verano están asomando.
    Bonitas fotos.
    Besos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Estimado Mavi,
      Ahora bien, es una estación hermosa, la naturaleza es hermosa, camina con Barry son simplemente mágico. Les deseo un buen domingo por la noche y toda la semana ☼ nueva !!
      besos Jarka

      Vymazat
  14. Nádherné fotky, Jaru! I já se kochám a kochám, všechno je teď tak svěží, čerstvé, voňavé!
    Užívej si to všechno hlavně ve zdraví!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, přeji krásný nedělní večer
      a celý nový týden!! Děkuji a měj se voňavě!! Jarka

      Vymazat
  15. Jaruško přišla jsem se potěšit tvýma nádhernýma fotkama a hned je mi lépe,hodně na Tebe myslím jak už pomalu děláš bezové šťávy a jiné pochutiny,závidím Ti taky ty kopretiny u nás na zahradě už druhý rok se kopretiny a zvonky úplně vytratila ,a že jich bývalo mám takové malé kolečko a to si hlídám, aby mi je neposekli.Jaruško ty jsi byla zase nemocná to je mi Tě líto ale snad už je vše dobré.Užívejte si s Barouškém krásných dnů. Obímám Tě. Luďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luděnko!! ♥
      Moc Ti děkuji za Tvůj komentář- jsi mne tak krásně dojala ♥...To víš, že dělám lektvárky a teď rosoly a různé kombinace zkouším, moc dobrý jsem dělala smrkové výhonky spolu s jitrocelem...
      do zásoby!! kašel, co mívám v listopadu, nějak přišel až teď v květnu a měla jsem strašný zánět průdušek s horečkami....brrr...ale už je dobře!!! A tak zase "trajdáme" s Barouškem- louky jsou teď tak nádherné- zdají se mi letos tak krásné- jako když jsem byla malá....tak si kopretinky hezky hlídej, ať Ti dělají radost!!!! Měj se moc hezky Luděnko, opatruj se, myslím na Tebe a posílám veliké obejmutí a od Barouška Pac!!! Papa Jarka

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...