***

***

neděle 19. března 2017

Příchod jara...a pletená zvířátka...





HEZKÝ  NEDĚLNÍ  VEČER VÁM  VŠEM!!

Tak zítra nám kalendářně začíná  JARO v 11:29..
To určitě nestihnu popřát,
tak přeji již v předvečer a ať je krásné, voňavé, kvetoucí
a prostě báječné!!! ♥

Truhlík s džínovými petrklíči jsem schovala před silným deštěm
a příchod jara je takový néé zrovna bouřlivě jasný, ale jak psala
Helenka, i ten liják se hodí...
pro mne tak hezky k odpočinku, relaxu a taky tvoření
a úklidu Tildárny...z jedné strany uklizeno, z druhé zase "vytaháno"...:o))
Ale je dobré mít kout, kde si jde rozložit klubíčka, látky
a pak jen zavřít dveře...






V pletení zvířátek zdárně pokračuji...
Zkouším nové nohy, čumáčky.
Na Pinterest  jsem kdysi viděla takovou malou
háčkovanou postýlku-tašku, kam si zvířátko může dítko 
hezky uložit a vzít s sebou na cesty, do vlaku, auta,
na dovolenou...tak teď poslední výtvor je cestovní myška...
a samozřejmě s peřinkou a polštářkem..
A tak i když jsem háček chvilku vyměnila za jehlice, tak aspoň háčkovanou 
postýlku...










Velké tvořící projekty mám ráda (a že už jsem jich vytvořila), 
ale teď zrovna mne baví
titěrné, mrňavé, milé vytváření malých zvířátek..
krásně se u toho odpočívá, relaxuje
a co je důležité- dětem to udělá radost...

















Mějte se krásně, užijte si nový jarní týden
s úsměvem, i když zítra asi bez sluníčka
a já s Barrym ráno v gumovkách- protože první louže 
je naše!!! :o)))

A jedna virtuální "knoflíková" kytička ode mne z Tildárny pro Vás!!!

Jarka



46 komentářů:

  1. Jaruško, tvoje zvířátka jsou dokonalá, vymazlená a nádherně barevně vyladěná, určitě udělají spoustu radosti!
    Přeji ti krásné jaro!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, moc děkuji!!! a posílám už skoro jarní pozdravení!! teď budu dělat myšičku pro jednu devítiletou nemocnou holčičku, kéž by jí udělala radost!!
      měj se moc hezky a i Tobě krásné jaro! Jarka

      Vymazat
  2. Zvířátka jsou bezvadná,už na pohled měkoučká.Radost z nich bude veliká.
    Hezké dny nadcházejícího jara.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji
      a přeji krásné jarní dny do Podkrkonoší!!!
      Jarka

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Verbochka, děkuji a posílám už jarní pozdravy!!!
      Jarka

      Vymazat
  4. Jaruško jen natáhnout ručku a pomazlit se 😊. Zvířátka jsou opravdu kouzelná..
    Háčkovaná postýlka je parádní, podobnou taštičku jsem také háčkovala.Jen naše malá ji nazvala garáží pro koníky 😊..
    Přeji ti to nejkrásnější jaro.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni! Moc děkuji!!♥ je to milé tvoření.
      A fakt si to užívám..Náhodou- garáž pro koníky
      je dobrý výraz :o) To se mi líbí!
      Jaro je tu- měj ho Zdení nádherné ♥
      Jarka

      Vymazat
  5. Úžasný zvířátka s postýlkou ,tu musím udělat vnučce na malou panenku...díky za inspiraci ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!! Ať se postýlka povede a udělá hodně radosti!!
      Krásné dny ♥ Jarka

      Vymazat
  6. Škoda, že už nejsem dítě...:-)
    Obdivuji Tvojí preciznost!!!
    Přeji Ti krásný příchod Jara-Jaruš!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko,
      z celého ♥ děkuji!!!
      Za chvíli nastane - to krásné období,
      ať jej máš krásné!!! Jarka

      Vymazat
  7. Ahoj Jaruško ty si umíš krásně hrát. Zvířátka jsou dělána z láskou, to se pozná. Přeji ti sluníčkové jaro a zdravím i Barryho.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, je to takové milé hravé tvoření!! :o)) Měj se krásně- jarně!! a my s Barrym děkujeme ☼ Jarka

      Vymazat
  8. Tvé jméno Jarko je samotné vítání jara :o), můj bratr se jmenuje Jaroslav a ještě má narozeniny v březnu. No není to krásné?
    A mé ÁCH ÁCH ÁCH se nese prostorem k tvým pleteným hračkám, jsou tak líbezné, že lituji, že se jich nemohu dotknout. Obdivuji nesmírně tvou šikovnost, ty vypletené detaily, oblečky, ta precizní práce. Klobouk dolů Jaruško, opravdu.
    Ať ti jaro šimrá do tváří...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, no- s Tvým bratrem je to fakt krásné!! Mám to ve jméně- zkrátka ten příchod jara prožívám ♥
      A moc Ti děkuji za nádherný komentář, moc jsi mne potěšila!! Doufám, že se zotavuješ a snad nám vykoukne i to sluníčko- přeji Ti krásné jarní dny Jarka

      Vymazat
  9. Úžasné myšky a tak dokonale vypletené na peřince-překrásné, moc! Přeji pohodové jaro :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc děkuji!!! I za povšimnutí myšek na peřince - ty mi ale daly zabrat :o))
      Přeji krásné jarní dny Jarka

      Vymazat
  10. So lovely animals!
    Nice week
    Crissi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Crissi,
      Thank You ♥
      Have a nice spring days
      Kisses Jarka

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Ann!!
      Thank You very much!!!
      Have a nice Spring days ☼☼☼
      Jarka

      Vymazat
  12. Jaruško smekám!Tvá zvířátka jsou prostě úžasná!:-)Krásné jarní dny přeji.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, já moc děkuji a posílám myškový :o) pozdrav
      a přeji krásné jarní dny!!
      Jarka

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Jaguš,
      moc děkuji za Tvé milé zastavení, už jsme se tu dlouho neviděly!!
      měj se krásně a užívej jara!!
      Jarka

      Vymazat
  14. Jarka to je nádherné tvorenie. Byť dieťa hneď to chcem.Všetko máš krásne prepracované a dokonale zladené. Šťastné to deti, ktoré sa s nimi budú hrať. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,
      moc děkuji za Tvou milou návštěvu, tohle tvoření mne baví!!
      Měj se moc hezky a užívej jara Jarka

      Vymazat
  15. Jarka,všetky zvieratká sú krásne. Keby som bola dieťa,nevedela by som si vybrať,všetky sú milé. Páči sa mi i nápad s košíkom. Prajem Ti krásne jarné dni. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, moc děkuji, je to milé a jravé tvoření!! a přeji krásný večer..pa Jarka

      Vymazat
  16. Jaruško zvířátka jsou úžasná - roztomilá, jen se s nimi pomuchlat !!!
    Moc krásné jemné barvičky, máš to moc hezky sladěné.
    Přeji ti krásné jaro a Barrymu pohlazení ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitunko, já se s nimi taky muchlám!! :o)
      Moc děkuji i s Barouškem a Tobě přeji krásný večer a celý nový týden!! Jarka
      (pohlazení Bártíkovi ♥)

      Vymazat
  17. Milá Jaru, konečně jsem se propracovala i k tvému kouzelnému příspěvku! Zase musím říct jen jedno velké Ach!!!!
    Zvířátka jsou překrásná!
    A líbí se mi i jak si nazvala tu barvu primulek, je to opravdu přesné!
    Přeji tobě i Barrymu krásné jarní procházky. Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, já Ti moc děkuji ♥ za nádherný komentář!!!!
      Posílám nedělní pozdravení a přeji Ti krásné dny v novém týdnu!
      Jarka

      Vymazat
  18. Jaruško, být tak malou holčičkou, měla bych z Tvých zvířátek obrovskou radost a stále bych si s nimi hrála, jsou tak roztomilá.
    Líbí se mi i barevné sladění.
    Přeji Ti krásné jarní dny, pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, moc děkuji!!! už jsem veliká, ale to tvoření mne baví - i snad proto, že si s nimi můžu pohrát :o)měj se moc hezky a krásný nový týden Jarka

      Vymazat
  19. Prekrásne zvieratka, super postielka pre zvieratka, aj s poduškou a paplónikom, ale najviac sa kochám na zajačikovi v ružovom svetríku. Prijemny den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuji!! jsem ráda, že se líbí ♥
      Krásný večer Jarka

      Vymazat
  20. Jaruško, krásné myšáčky jsi upletla! Krásná práce a ten vzorek na peřinkách ... moc hezké! A petrklíč je také krásný, takový jsem asi ještě neviděla :) Pěkné jarní dny, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majunko, děkuji!! ♥ Vzorek na peřince mi dal trochu zabrat, ale k myšce se hodil!! :o))
      Nejsem moc na modrou barvu, ale tyhle petrklíče měly tak zvláštní barvu, nazvala jsem je džínové a dělají tou barvou radost. Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  21. Jaruško je to moc pěkná práce myšky jsou kouzelná a tá myšičková deka no prostě úžasné ten zajíček má moc pěkný svetřík,Jaruško Ty si velmi nápaditá a šikovná nemám slov.Pá Luďka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luděnko! Já si prostě hraju, víš!! Tohle tvořeníčko mne baví!!!
      Moc děkuji za Tvou milou návštěvu a měj se krásně!! Pa Jarka

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...