***

***

neděle 26. února 2017

Trochu jara a pletené hračky ( a něco málo Velikonoc)



Krásný nedělní podvečer!!

Nevím, jak u Vás, 
ale u nás je chvílemi cítit jaro!!!
Sníh zmizel i z těch nejstudenějších koutů
a na sluníčku už raší krokusy, tulipány,
ptáčkové zpívají....
Zkrátka- už bude !!

A tak i mé tvoření je jarní. 
Zase jsem vyměnila háček za jehlice
a tvořím pletená zvířátka a oblékám je...
Zkušební byl míša- v barvě "redneval" ♥ a mint♥...










Už jsem upletla dva mrňavé raglánové svetříky- 
sobě ani jeden :o))
Na druhý jsem si nakreslila malé tulipánky -
ten bude pro zajíce- kterého jsem zkoušela 
uplést "z jednoho kusu",
jen ruce- tlapky jsou přišité...
Ale toho příště- ještě nemá uši!! :o)




Je to práce titěrná, ale velice milá..
Když zvířátku vyšijete očka a čumáček- tak jakoby 
oživne- je to zkrátka fajn pocit a takové
tvoření mne baví!!





Jinak už jsem se začala chystat na Velikonoce-
abych měla nějaké nové dekorace, ale na zveřejňování je asi
ještě brzy- tak jen maličká ovečková ukázka...






Dnes měl můj Barry 
4. narozeniny, tak jsem vyráběla psí sulcový dortík...
tak ten Vám ukážu příště..je sice vyfocený, ale už snědený!! :o)))

Mějte se moc hezky ,
ať Vás sluníčko provází celým novým 
týdnem a nástupem března  ☼☼☼

...a ještě fotka oslavence, jak si 
nahřívá kožíšek....




70 komentářů:

  1. Jarko, míšánek je kouzelný a pěkný svetřík má...i zajíc bude mít svetr..no ti se mají !
    Jen ať si Barry užívá sluníčka jako my..u nás v předzahrádce je talovínků jak naseto a mezi nimi sněženky..nádhera veliká...
    Užívej si předjaří v pohodě ☼ Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, zvířátka mne momentálně bavííí!! užívej víkendu a sluníčka, je to krása, jak se to vše probouzí☼ Hezké dny Jarka

      Vymazat
  2. Jaruško jako vždy krásná prácička a Ty se s tím umíš pomazlit skvěle.
    Barouškovi posílám pohlazení a přeji moc a moc krásných ..společných let s Tebou.
    Pa.Anna♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aninko, se zvířátky se teď mazlím- se všemi :o)))
      A s barouškem moc děkujeme ♥ měj se moc hezky!! Jarka

      Vymazat
  3. Krásné hračky. Barouškovi přeji vše dobré. Ale paničku má skvělou, tak mu jistě nic nechybí ☺
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, posílám předjarní víkendový pozdrav a děkuji za milou návštěvu a slovíčka!! hezký víkend Jarka

      Vymazat
  4. Jarka,macko je úžasný,a tie svetríky sú milučké. Teším sa na zajka. Naša Kira si tiež takto užíva slniečka. Prajem Ti krásne slniečkové dni! Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Magdi, malinké svetříky mne bavily, sama raglánek nemám :o))) Posílám pozdravení a přeji hodně sluníčka i pro Kiru♥ Jarka

      Vymazat
  5. Ahoj Jaruško, tvoje předjarní tvoření je roztomilé. Medvídkové mají krásné svetříky - jsou to fešáci.I ovčí vajíčka vypadají úžasně - vidím, že se držíš hesla : Kdo si hraje nezlobí !
    Měj se moc hezky Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivo, moc děkuji! zvířátka mne opravdu "chytla" :o)))
      Měj krásné dny Jarka

      Vymazat
  6. Jarko, tak toto je opravdové mistrovské dílo. Moc krásní medvídci a to jejich oblečení!!! Obaly na vajíčkách jsou nádherné. Prostě máš zlaté ručičky :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko- moc Ti děkuji♥ Posílám pozdravy a přeji krásné dny!! ☼ Jarka

      Vymazat
  7. Jarko, ta Tvá pletená zvířátka... ta se mají :) Včetně psíka :) Užívejte sluníčka :) Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko, děkuji!!!! Měj se moc hezky a spoustu sluníčka přeji Jarka

      Vymazat
  8. Jaruško, máš můj obdiv za skvělý nápad a hlavně za trpělivost při realizaci - vím, co takové "drobné" pletení obnáší:-) a chodíš vůbec spát? Kdy to všechno stihneš? hezký zbyteček února a budu se těšit na další Tvoje překvapení. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, pletení mně občas "popadne" :o))) a to drobné- však víš...chce to velkou dávku trpělovosti, ale je to úžasný relax - tak po večerech :o)) měj se hezky a spoustu sluníčka ☼
      Jarka

      Vymazat
  9. Tak to je pecka! Hračky a hlavně ty svetříčky!
    Oslavenci vše nej ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherná práce - svetřík s tulipány je úžasný!
    Hafan je fešák ;-)
    Přeji krásný začátek jara!

    OdpovědětVymazat
  11. Svetříky jsou Jaruško překrásné a medvídek skutečný frajer. Tohle tvé mini pletení má můj neskutečný obdiv, vím co to obnáší a i když jsem hodně trpělivá, už mne to vůbec neláká :o)). Raději mám větší projekty.
    Tvůj pejsánek má skvělou paničku, má se zajisté v tvé péči skvěle.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji za krásný komentář!!♥ Občas mne to "mini" pletení popadne...většinou na jaře...:o))
      měj se krásně Jarka

      Vymazat
  12. Páni Jaru, tvé tvoření je nádherné.. Medvídek je přímo boží a jeho svetýrky přímo obdivuji. Ovečková vajíčka, aaach. Jsi prostě šikulka s velkým Š.😉
    Oslavenci posílám velké pohlazení a tobě přeji krásný nový týden. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, moc děkuji za Tvoje slovíčka!!♥ krásné dny- už skoro jarní a hodně sluníčka ☼ Jarka

      Vymazat
  13. Milá Jarko, nádherná dílka. ..vykouzlila na mé tváři úsměv:-)
    Volání jara. ..:-)
    Hezký týden, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, tak to jsem ráda :o)) a děkuji!!! Měj se hezky!!!! Jarka

      Vymazat
  14. Das sind schöne Strickereien! Der Pullover würde auch an einem Osterhasen sehr nett aussehen!
    LG
    KATRIN W.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liebe Katrin, das Senden von fast Frühjahr Gruß und vielen Dank für Ihre freundlichen Kommentar !!
      Ein schönes Wochenende Jarka

      Vymazat
  15. Jaruš, vytvořila jsi nádherné věcičky. Okouzlilo mě vše - roztomilý medvídek, krásné svetry i ovečkové vajíčka. Už se těším na foto zaječice. Přeji ti pohodové předjaří - Věra z FM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru z F.M.!! děkuji!!! Posílám už skoro jarní pozdrav. Zvířátka mne momentálně baví!!! :o))
      A děkuji za mail- ♥
      Měj krásný předjarní víkend Jarka

      Vymazat
  16. Jaruško, když to vidím je mi líto že neumím plést :-( Je to jedním slovem NÁDHERA!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já moc děkuji a co třeba to zkusit?? Moc bych Ti fandila!!!!!
      Hezký víkend Jarka

      Vymazat
  17. Tak to je niečo Jarka, medvedík aj s výbavou je fantastický. Barrymu všetko najlepšie. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, přeji Ti krásný skorojarní víkend a děkuji i za Barryho!!! Jarka

      Vymazat
  18. Jaru,
    Barrymu vše nejlepší.
    Ty hračky jsou kouzelné, si strašně šikovná.
    Měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, ahoooj, posílám pozdravení a děkuji i za Barouška...
      Měj hezké volno!! Jarka

      Vymazat
  19. Jaruška! Какие чудесные Мишка и Барри!!! :))) Милые!
    Прекрасной весны, дорогая!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verbochla, moc děkuji za milou návštěvu a přeji krásné jaro!!!! Jarka

      Vymazat
  20. So cute !!! So sweet !!! With little hearts or little tulips !!!!
    Love your little eggs too;)
    Have a nice week !
    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ann, Thank You very much!!! ♥
      Knitting me now currently enjoy !!
      I very much enjoyed your praise.
      Have a wonderful Spring !!
      Jarka

      Vymazat
  21. Jaruško to je nádhera !!! Medvídek úžasný a svetříky bych si hned oblékla. Vajíčka s ovečkami - takové prostě umíš jenom ty. Jsi šikovná a nápaditá.
    Barrymu k narozeninám všechno nej, hlavně zdraví a spoustu krásných chvil s paničkou. Věřím, že lásky má od tebe celou náruč ♥
    Náš Bartík oslaví za 14 dnů své první narozeniny. Musím se s ním na blogu taky pochlubit. Je to takový malý lumpík, ale v mnoha věcech jiný než náš předešlý.
    Měj krásné dny provoněné jarem, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitunko,
      Moc děkuji za Tvoje slovíčka, která vždy pohladí!!!!
      Čas strašně letí, nedávno jsme měli maličká štěňátka, viď?...z Bártíka je určitě krásný velký pes a dělá Ti radost!!
      Měj se moc hezky a zítra v poledne už máme jaro!!! Tak ať máš krásný den Jarka

      Vymazat
  22. Jarusko,to je zase háčkované krásy!Takového medu bych brala i já jako dospělá;-)A máš pravdu dnes byl opravdu jarní den :-)Jen já od rána do večera v práci:-(Ale jaro teprve začíná:-)Barrymu posílám pohlazení a přeji ještě moc radostných roku v jeho společnosti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji!! a posílám už skoro jarní pozdravení!!!
      Zvířátka mne baví :o))) a dokáží vyloudit úsměv na tváři!!!
      děkuji i za Barouška a užij si zítra první jarní den Jarka

      Vymazat
  23. Jaruško ty nikdy nezahálíš :-)) ta pletená vajíčka jsou úžasná !!! ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo!! děkuji!! tvoření je pro mne relax - vždy´t víš!!!
      Měj se krásně- jarně!!! Jarka

      Vymazat
  24. Jarka,
    krásne si tvorila, si šikovná!!!
    Psíkovi všetko najlepšie k 4.narodeninám, nech je dlho s vami.
    Pááá, A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adi, děkuji!!!♥
      I za Barryho- psí lásku mojí!!! měj se moc hezky a krásný večer Jarka

      Vymazat
  25. Jaruško, u Vás je to vždycky něžná krása.

    OdpovědětVymazat
  26. Nádherné tvoření, mídoušek jak živý a Barouškovi to také sluší na sluníčku, oslavenci! A takové svetříčky bych taky chtěla, ta Tvá zvířátka se teda mají...úplně nejlépe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, mávám a děkuji za milá slovíčka!! Zvířátka mají svetříky a já jsem si pro sebe ještě raglán neupletla!!!! ale snad někdy...krásný večer Jarka

      Vymazat
  27. Jaru,
    s takovou hračkou, bych si i v mém věku šla hrát!!!
    Obdivuji Tvojí preciznost!
    Jsi vzorná, holt,kdo si hraje nezlobí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko!!!!!
      Mohu s klidem napsat, že při jejich vytváření je to vlastně radost a hra zároveň...baví mne to!!! A moc děkuji za Tvou návštěvu a přeji Ti krásné jarní dny pplné úsměvů :o)) Jarka

      Vymazat
  28. Jaruško, to je tak nádherná práce! Méďa i svetříky jsou kouzelné, moc se mi líbí! I vajíčka s ovečkama se Ti moc povedla! Opravdu krásné :) A samozřejmě i Barrymu to moc sluší :) Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majunko, já moc děkuji, vždy mne tak hezky pochválíš!!♥ děkuji i za Barouška- lumpíka psího!
      Měj krásný večer a příchod jara!! Jarka

      Vymazat
  29. Krásná práce, co potěší oko a pohladí duši. Jana

    OdpovědětVymazat
  30. Milá Jaru! napadají mě slova jako preciznost, jemnost, kouzlo z jehlic. Nádhera!!!
    A Barrymu přeji ty nej narozeniny! je to láska chlupatá, viď!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ach Tys mne tak hezky těmi slovy pohladila...děkuji!!! i za
      mou chlupatou psí lásku děkuji♥
      Tvá slova jsem dnes použila v příspěvku-
      takže- i když leje- krásný večer Jarka

      Vymazat
  31. Jaruško, medvídek má parádní svetřík, ten srdíčkový vzor je úžasný. Mě by se takový také líbil! :-) :-)
    Přeji příjemné tvoření a Barrymu přeji spoustu dalších spokojených psích let! :-) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, já moc děkuji...sama bych takový svetr brala- snad jej jednou vytvořím i pro sebe!!:o))) ale zatím mne baví ty mrňavé :o))
      Děkuji i za Barryho a přeji krásný večer Jarka

      Vymazat
  32. Jaruško, tvé ruce umí kouzlit nejenom s háčkem, ale i s jehlicemi.Chválím Ti úplně všechno a moc se mi tvé tvoření líbí.
    Barouškovi přeji všechno nej... a Vám oběma krásné předjaří.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko moje zlatá!!
      DĚKUJI ♥♥♥ i za Barouška
      a Tobě přeji krásný večer a zítra v poledne- se nadechni- bude jaro!!!!! Pa Jarka

      Vymazat
  33. Jaruško, po dlouhé době jsem k vám nahlédla a žasnu nad pletenými medvídky a svetříky. Mám k vám velikou prosbu o návod na medvídky i svetříky. Samozřejmě si vše zaplatím, ráda bych upletla míšánka vnučce a bohužel návody v angličtině neumím přeložit. Růža
    P.S. můj email: ruzasimkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, děkuji za milou návštěvu a mám radost, že se Vám moje zvířátka se svetříky líbí...
      Dělám si při pletení poznámky, ale u mne je to někdy těžké, pak druhé zvířátko je stejně jiné- to je asi podle nálady...:o))) ale něco bych vytvořila - tak v "kostce"...pošlu Vám mail, ano??
      Mějte krásný večer Jarka

      Vymazat
  34. PRECIOSO ESE PERRO ES UN AMOR!!!
    COMO EL MIO PERO ESTE MAS TRANQUILO.
    ME ENCANTAN TUS MUÑECOS LOS CONEJOS...PERO NO LOS ENCUENTRO EN OTRO LADO.
    SALUDITOS

    OdpovědětVymazat
  35. Nádherné hračky , ale ty ceny... Nevím no, u hraček mě snad nejvíce děsí to, že si s nimi děti hrát po krátké době nebudou a hračky za x set korun nebo i tísíc se potom válí doma bez jakéhokoliv využití... No, ale povězte mi jak to máte vy:) Třeba mě přesvědčíte o opaku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím!
      Nevím, co bych Vám k tomuto komentáři opravdu napsala...
      V odkazu jsem žádné pletené hračky nenašla...a tyhle mé pletené- ty jsou pro radost. Pokud se někdo věnuje pletením hraček a prodává je, chápu, že cena je i vyšší, poněvadž jejich výroba zabere spousty a spousty hodin práce, nehledě na materiál, který se pro malé děti volí opravdu z kvalitní příze, z důvodu styku s kůží dítěte. Z mé zkušenosti vím, že děti mají v oblibě ručně vyráběné hračky...šité, pletené, háčkované...záleží také celkově na přístupu k hračkám...přesvědčovat Vás rozhodně nehodlám :o))
      PS..nemám v oblibě komentáře bez oslovení a bez podpisu...

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...