***

***

pondělí 17. října 2016

Pes - přítel člověka...



A přítel můj...
ARON

Jsem tady  v tomto blogovém světě už nějakou chvíli
a tak je známo, že k mému životu meodmyslitelně 
patří pes. Neumím si svůj život bez něj představit...

Jako jsem si neuměla představit, že mi jednou
Aroušek odejde...
Odešel..potichoučku ve spánku. Dožil se krásných 
16-ti let. Nebyl nemocný, jen poslední dobou 
už jen poléhával a chtěl mít svůj klid...

A tak tady tvořím tento příspěvěk....
 Aron si to zaslouží, protože jsem s ním prožila
nádherné roky života, které mi obohatil svou přítomností, věrností a jeho 
úžasnou labradoří povahou. Ležel mi u nohou, když jsem háčkovala a pletla
a stál mi vždy za zády, když jsem pro Vás výtvory fotila.
Někdy je i testoval.














Arouškovi vděčím za mnohé...hlavně za jeho lásku, 
za čas, který jsme spolu mohli strávit...že tady zkrátka byl..


Akorát je trochu nespravedlivé,
že tady na světě je to tak, že ten život psí je tak
krátký - proti tomu našemu...

A tak se nám s Barrym stýská.
Chodíme na dlouhé procházky, 
večer háčkuji, ale psát mi moc nejde...

Posílám noční pozdravení
a Vám přeji hezký nový týden!

Jarka




75 komentářů:

  1. Arouškovi svítí hvězdička na nebi a Tebe objímám na dálku!

    OdpovědětVymazat
  2. Arouškovi posílám pohlazení někam tam nahoru do psího nebe.Byl to úžasný pes.A Tobě Jaru posílám hodně síly...Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruš, to je smutné. tak ať je v psím nebi Arouškovi hezky.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Je to smutné, ale i to je život - žili jste společně krásných 16 let a máš spoustu vzpomínek a fotografií...

    OdpovědětVymazat
  5. Jarka, tak to mi je veľmi ľúto. Viem si presne predstaviť, čo prežívaš. Mám to tiež za sebou a bolesť je veľká, ako keď Ti odíde viac než len kamarát. Hriať nás môže len to, že mali s nami a my s nimi tu na zemi krásny život. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Jejda, to je smutné. Pa pa M. ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jarko, myslím na Tebe a na Arouška ♥ ...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Jarko,je moc smutné když odejde někdo blízký.Ale časem ta ukrutná bolest odejde a zůstanou v srdci jen ty hezké chvíle a vzpomínky,přesně jak zachycuji fotky.Moc přeju,at se přes toto smutné období přenesete co nejdříve.H.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj
    mám v očích slzy....je mě to moc líto.Psí život je opravdu krátký....
    Byl to krásný pes.

    OdpovědětVymazat
  10. Jary drž se! Aroušek byl moc krásný.

    OdpovědětVymazat
  11. Jarka,je mi to veľmi lúto.Keď som čítala Tvoj príspevok tiekli mi slzy,viem čo prežívaš a ono to nikdy neprebolí. Nech Ti je útechou,že Tvoj Aron žil krásnych 16 rokov a zaspal v spánku. Naša Dona,už tak trpela,že o jej konci som musela rozhodnúť ja/však vieš/.A hocí mám Kiru,často na ňu myslím a porovnávam,ale Barry Ťa aspoň trošku rozveselí. Myslím na Teba a keď sa Ti bude chcieť ozvi sa,hoci teraz na to nemáš pomyslenie.Veľa síl. Magda

    OdpovědětVymazat
  12. Jarka,
    až sa mi slzy tlačili do očí, keď som čítala Tvoj príspevok a vôbec si neviem predstaviť, ako to budem prežívať ja, keď raz odíde ten "môj".
    Drž sa, prajem Ti veľa síl a krásnych nezabudnuteľných spomienok na štvornohého miláčika!
    Pa, A.

    OdpovědětVymazat
  13. Lovely shots!
    happy day Jarka
    Crissi

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško,
    je mi to moc líto !
    Aronkovi přeji ať najde klid a tobě ať překonáš bolest,...
    Barry je tady a potřebuje tě!
    Posílám pohlazení ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den Jarko, Váš článek jsem obrečela, protože přesně vím, co prožíváte. Loni v létě jsme přišli o naši patnáct a půl letou fenku westíka a přesto že už je to více než jeden rok a máme nového pejska, se s tím stále těžko vyrovnávám. Aronek teď určitě už našel klid a z psího nebe se na Vás dívá.
    Přeji hodně sil Markéta

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Jaruško, vím co cítíš a jak ti je smutno. Já jsem tohle zažila vloni v srpnu s tím rozdílem, že náš Aron byl dlouho nemocný, a nakonec jsem musela já říct zvěrolékaři "ano ukončíme jeho trápení" (manžel v sobě tu sílu nenašel i když tam byl se mnou) a taky ho držet za packu, když odcházel z tohoto světa. Přála jsem si od jara, když začal být nemocný a chřadnul, aby usnul a nevzbudil se, bohužel ... zvěrolékař mi pak řekl, že takové štěstí má jenom málo pejsků. 16 let je na labradora požehnaný věk a u tebe se měl moc dobře, žil v lásce a radosti.
    S naším Aronem jsem zažila krásné roky - seznámení s mým mužem, narození dcerky, společné procházky ... bylo toho hodně.
    Rok utekl a máme Bartíka, vzpomínky zůstávají a hrany se již obrušují. Přináší nám radost do života. Ty máš Barryho a jak jsi jednou psala je to potomek Arona, tak bude stále s tebou.
    Jaruško přeji ti hodně sil do dalších dnů a posílám obejmutí ♥
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  18. Moje milá Jaru! Ani nevíš, jak ti rozumím, jak přesně vím, jak ti je, jak to bolí!
    Myslím na tebe, jsem s tebou a na dálku objímám!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Jaruško, každému je čas na tomto světě vyměřen. Ať pejskovi nebo lidem. Někomu déle a někdo nám odejde dříve. A tvůj Aroušek se tebou byl krásných 16 let.Odešel ve spánku, bez bolesti a doma v tvé přítomnosti. Měl u tebe šťastný život a on to věděl. Vím, že je vám s Barrym smutno: Barrymu chybí kamarád a tobě tvůj milovaný přítel, který tě měl moc rád.
    Jaruško, já jsem už takto vyprovodila dva pejsky a ten, který zůstal byl vždy moc smutný a nejen on. Nejlepší lék pro nás by vždy nový pejsek, rozzářil zase domov a na oba pejsky stále vzpomínáme. Myslím Jaruško, že i u tebe brzy přibydou nové tlapky, které vás rozveselí a Aroušek se na vás bude dívat z psího nebe. Jaruško - myslím na tebe. Iva

    OdpovědětVymazat
  20. Hi Jarka,
    I read your post and I'm very sad... a real friend is gone .. but Aaron will live in your memory.. and I'm sure that with you he spent an happy life, long life (16 years)! But I also think that the dogs' life is too much short... My dogs Larry & Luna, my lovely and tenderly dogs, are 13 years old and sometime I think that soon the time will come when we'll say goodbye...

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to je Jaruško smutné čtení. Mé sestře odešel pejsek v létě, yorkshírka, ale naštěstí má ještě pejska druhého a ten jí ze smutku léčí. Já jsem psa nikdy neměla, možná ze strachu, že bych se musela takhle loučit.
    V tvém srdci zůstane navždy, ve vzpomínkách a na fotkách Aroušek bude stále s tebou.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  22. Jaru je to vždy bolestivé, když odejde kdokoli, kdo nám byl oporou a třeba i čtyřnohý přítel!
    P.S.
    chápu, mě to psaní nejde, už víc, jak rok!
    Moc na tebe myslím...a obbímám:-)

    OdpovědětVymazat
  23. I am sorry for you loss your sweet dog so missed.....what a great time you must have with him....feel your pain.....our iris was also almost 16..... We miss her every day.....love love love Ria warm hugs ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  24. Milá Jaruško, to je mi líto.Je to smutné, když z našeho života odejde přítel s kterým jsme toho tolik prožily ....
    Posílám Tobě i Barymu hodně sil a objetí ♥
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
  25. Jaruško, úplně mě dostal tvůj příspěvek a komentáře od čtenářek. Já vím, je to jako když odejde člen rodiny. Také jsem to zažila před dvěma lety, kdy mi odešel v 6 ti letech Gassy bernský salašnický pes. Dodnes na něho myslím a není dne, kdybych nevzpomněla. Máš aspoň Barouška, ten ti pomůže překonat bolest a smutek. Aronek se dožil moc pěkného věku na pejska. Jaruško, cítím s tebou a úplně Ti rozumím. Marcela

    OdpovědětVymazat
  26. Aronkovi je jistě za duhovým mostem dobře a vzpomíná na vaše společné chvilky a na to, jak báječní parťáci jste byli. Jistě po tvém boku prožil skvělý život. Přeji hodně sil a plno krásných vzpomínek na tohoto krásného psího kamaráda!

    OdpovědětVymazat
  27. Jaruško, vím jak ti je. Nám Týna odešla do psího nebe loni před vánocemi, byla hodně nemocná a i tak se dožila jedenácti let. Dodnes jsem se neodhodlala pořídit si nového psa a asi už to tak zůstane, stejně bych pořád srovnávala. Tak ať se ti naši miláčci mají na tom druhém břehu krásně.

    OdpovědětVymazat
  28. Jaruško a Baroušku ..vzpomínám..♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  29. Jaruško, to je smutné, to je mi líto. Opatruj se * Jola

    OdpovědětVymazat
  30. Jaruško, je mi to moc líto, ztráta přítele nejde nahradit, ale zůstanou krásné vzpomínky, opatruj se

    OdpovědětVymazat
  31. Paničke pohladenie, havinkovi pekná spomienka...

    OdpovědětVymazat
  32. Milá Jaruško,dnes to mé psaní nebude dlouhé pro slzišky které padají na klávesnici...drž se ,čas vše přebolí ale nasmyje----Dája.

    OdpovědětVymazat
  33. Jaruško, to je mi moc líto ...... ztráta přítele je vždycky smutná ...... Marki

    OdpovědětVymazat
  34. Jaruško, to je mi moc líto.. Aspoň že odešel tiše a ve spánku, netrpěl, nic ho nebolelo. Máme taky labradora, je mu 8 let, už mě taky napadlo, co bude až..., nedovedu si to představit. Ti pejsci člověku úžasně změní život a jejich láska je tak oddaná, zapomenout se jistě nedá, ale máš Barryho. Přeju ti hodně síly . Věrka S.

    OdpovědětVymazat
  35. No pane jo, šestnáct let... to je na tak velkou rasu úctyhodný věk! Měl u vás báječný život, vyplněný láskou a krásnými věcmi. Psi jsem měla dva a loučení bylo vždycky moc moc těžké, o to horší, že oba byli smrtelně nemocní a museli jsme je nechat uspat. Ale určitě půjdu zase do dalšího, protože kdo neměl psa, nikdy nepozná, co je to milovat a být milován. Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  36. Nakolko pes patrí k mojmu životu, tak mám slzy na krajíčku, je mi to ľúto.

    OdpovědětVymazat
  37. Milá Jaruško, přicházím na Tvůj blog až dnes. Věřím, že je už lépe...posílám pohlazení. Věrka

    OdpovědětVymazat
  38. objevila jsem dnes tento váš krásný blog a přeju ať je brzy líp!

    OdpovědětVymazat
  39. ♥..jdu Vám Všem poděkovat za Vaše slovíčka a vůbec za to, že víte, jak mi je.. a že jste tady!!! Vždycky se snažím odpovídat v rámci možností jednotlivě, přijde mi, že i těch pár vět je takové hezké spojení tady, ale dnes bych bulila..tak posílám ♥
    a přeji krásné ADVENTNÍ dny!!! Jarka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...