***

***

středa 29. června 2016

Když prší....



Tak se háčkuje!! :o)))
Tak pěkně barevně letně...

Moc Vás všechny zdravím...poslední dny u nás hodně 
pršelo a tak se háčkovalo...
Ovšem když přijde na návštěvu kocourek Garfield, tak se s klubíčky
hýbat nemůže...Přišel oknem- schovat se před deštěm!! :o))
Narodil se loni jedné polodivoké kočičce, ještě má sestru Micinku..
Ale ta je schovaná někde před Barrym..:o)))

Na Drops běží projekt "Tajemná deka"..
(http://www.garnstudio.com/lessons.php?page=2&cid=24&catid=6#pages)

Sice jsem začala hodně pozdě, ale zalíbily se mi hezké květinové -
takové letní motivky...A chtěla jsem zkusit kombinaci barvy hořčice 
a světle petrolejovou. V projektu je doporučená příze 
Drops♥You 7, ale mně se líbí více barvy serie 6 a Cotton Light...






U jednoho motivu jsem se barevně inspirovala
lístky pivoněk, které se snažím usušit...
Voní!!!








Dnes bylo hezké odpoledne...







Mějte se krásně (i v dešti!!)

Jarka





53 komentářů:

  1. jaruško už se těším na konečný výsledek. Pár dek jsem již hotových viděla na FB, ale některé měly opravdu dost divoké barvy. Tvá deka bude něžná, krásná!To bude jistě ještě moře čtverců, pak sháčkovat a okraje, ještě aby hodně pršelo, abys měla čas, ji dodělat! To je žert, raději at Vám s Barouškem svítí sluníčko a můžete procházkovat! Děkuji za komentáře u mne a pohlazení hafánkům i kočičkám a pozdrav Tobě posílám!Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko, také jsem zvědavá na konečný výsledek..ale je fakt, že se mi nějak nepozdává ten rantl na pokračování- možná, že to zakončení udělám úplně jinak..:o)))) je to takový letní projekt, líbily se mi ty motivky kytiček...Včera jsme s Barouškem objevily louky plné rozkvetlých řebříčků- tak dnes mám v plánu vyrazit s košíčkem :o)))Měj se moc hezky, hezké odpoledne a mávám!! Jarka

      Vymazat
  2. All your squares are beautiful !!! The color mix, perfect !!!
    Your cat, great !
    Have a nice afternoon !
    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ann, thanks ♥
      Have a nice summer afternoon, too..♥ Jarka

      Vymazat
  3. So beautiful Grannys - your cat is cute!
    Happy day Crissi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Crissi, Thank You♥ Have a nice summer afternoon!! Jarka

      Vymazat
  4. Jaruško, krásné to máte, barvy zase zvolené s citem. Taky jsem se zapojila do projektu, dokonce se skupinou fajn ženských, akorát.... akorát jak se blížíme ke konci, tak to většinu z nás přestává bavit, protože už se několikátý týden lemuje a lemy trvají dlouho a je jich moc :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko, oooh děkuji!! mně se moc líbí ty motivky a že si mohu hrát s barvami- už mne dlouho "bere" hořčicová..:o))) akorát, jak píšete...nějak se mi nepozdává ten rantl....já začala později, všichni už ten rantl mají, ale já možná se od projektu v tom rantlu odkloním..:o))))
      (a pošlte mi fotky té vaší skupiny- ať se mohu pokochat!!:o)))
      Mějte se krásně Jarka

      Vymazat
    2. Fotky pošlu :-).Já jsem dokončila 10. stopu, takže jsem v řádném skluzu, ale přestává se mi chtít u toho sedět, protože ty lemy mi tam prostě nepasují, přijde mi, že trochu zanikají čtverce a že se mohlo udělat víc čtverců a méně lemů.

      Vymazat
    3. Michalko, přesně to s tím lemem mám stejně...!!! Tak se budu těšit na mail...J.

      Vymazat
    4. Tak jsem se "hecla" a udělala další stopu. Deka začíná být pořádně těžká :-).

      Vymazat
  5. Beautiful, I love all the squares and their colors very pretty can't wait to see the results, Happy Wednesday with love Janice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janice, I'm sending lots and lots of greetings and thanks for the nice comment. It pleased me !!
      Have a nice summer days, full of peace !! With love Jarka

      Vymazat
  6. Jaruško to kytičkování máš moc pěkné a vždy spojené s některou květinkou,která tě inspiruje v barvičkách..Jsem na dokončení Tvé deky moc zvědavá.
    Posílám pohlazení Arouškovi a Barouškovi. Opatruj se. Anna♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aninko, já Ti děkuji ♥ hlavně, že tam mám tu "hořčici", do ní jsem už dlouho zamilovaná!! :o)))
      Na dokončení jsem sama zvědavá...
      Děkuji za pejsánky a zdravím Vás všechny do Kadaně!! Jarka

      Vymazat
  7. Jů, to je kytiček!Kocourkovi posílám pohlazení.-)také máme Gáfiho.-)Hezké dny, moc zdravím Jaruško.Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, posílám letní pozdravení!! a Děkujeme!! :o)) krásné léto Ti přeji Jarka

      Vymazat
  8. Jaruška, to bude opäť ďalšia kráska. Nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji Ti!!! přeji nádherné léto plné pohody!! Jarka

      Vymazat
  9. Jarka,krásne štvorčeky,páči sa mi kombinácia horčicovej s bielou. U nás prší menej,takže kvietky statočne zalievam. Prajem Ti krásne prechadzky s Barrym a kocúrik je tiež u Teba spokojný.Ďakujem za mail a určite už odpíšem. Maj sa krásne. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, děkuji za pochvalu!! Do "hořčice" jsem se zamilovala, tak jsem jí tam musela propašovat!! :o)) Moooc by se mi líbil svetřík......u nás dnes v noci zase ukrutně pršelo!!
      Přeji Ti krásný poslední školní den...♥ papa Jarka

      Vymazat
  10. Hermosos tus grannies al igual que tu gatito. Saludos desde Chile, el pais mas austral del planeta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verónica, de la salud en Chile !!!! Gracias por su amable comentario
      y enviar montones y montones de saludos allí hacia el sur !!
      Con amor Jarka

      Vymazat
  11. Jaruško, krásné letní háčkování - už se těším na výsledek :-) - a pozdravuj své miláčky i toho kočičího. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, děkuji Ti!! já jsem na celkový výsledek též zvědavá!!! Moc děkujeme za pozdravy a posíláme Tobě a všem kolem Tebe a měj krásné léto plné pohody!!! Jarka

      Vymazat
  12. Ahoj Jaruško
    Už se těším na hotový výrobek.Barvičky jsou moc hezké,sladila jsi to dobře.Já měla po pracovním víkendu volno a tak jsem běhala mezi zahradou,posezením pod pergolou a pak jsem si vybrala i háček.Společnost mě dělal Maxík a tulil se i kocour Mates.Zdravím tvé zvířátka a pěkně si užívej......jdu se podívat na ten projekt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marťulko,
      Děkuji!! a Ty sis volno hezky užívala. A já jsem to viděla!! Moc se mi to líbí, takže bílá látka nachystána..tak o víkendu se do toho pustím :o))) Moc tě zdravím i Tvou milou společnost a měj krásné letní dny - třeba pod Tvou hezkou pergolou!! Jarka

      Vymazat
  13. Jarka,
    teším sa na tú deku, určite bude nádherná. Škoda, že u nás stále neprší, potrebovali by sme to už.
    Prajem pekný a pohodový večer v spoločnosti štvornohých priateľov,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďko,
      moc děkuji!! U nás opět celou noc pršelo- spíše lilo!!!
      Posílám moc a moc pozdravů a přeji krásné letní dny!!
      (jsem moc ráda, že dáreček dorazil!!!)
      Jarka

      Vymazat
  14. You make beautiful things ......love your sweet cat happy summer love Ria x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Ria, thank you for the nice compliment ♥
      Have a nice summer day and greetings for your Labradors !! ♥♥
      with love Jarka

      Vymazat
  15. Que lindo está tu gatito y que a gusto se le ve. Preciosos esos cuadraditos de ganchillo, se ven muy bien la combinación de mostaza, beig y rosa.
    Beso.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mavi, últimamente me gusta mucho el color mostaza !! ♥
      Tengo curiosidad por mí mismo, hasta que se complete la plaza.
      Que tengan un buen verano, a pleno sol y el bienestar de los besos ☼☼☼ Jarka

      Vymazat
  16. Jaruško to bude nádhera, už teď s mi čtverečky moc líbí, krásná kombinace barev.
    U nás moc neprší, ale dnes odpoledne lilo jen se prášilo.
    Přeji ti krásné letní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,
      moc děkuji!! Jsem zvědavá, jak to bude vypadat komplet...:o)) měj se moc hezky prázdninově a letně Jarka

      Vymazat
  17. Ahoj Jaruško, nad dekou jsem přemýšlela, také bych začínala později, ale nemám doma vhodný materiál a nechci nic dalšího kupovat, potřebuji zpracovat své zásoby - říkám jim syslírna. Vybrala jsi zajímavou barevnou kombinaci a moc se těším na výsledek. Máš skvělého kocoura:-) Užívej si krásné letní dny a i déšť je přínosem - jak pro přírodu, tak i pro tvoření či odpočinek. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko,
      syslírna se mi moc líbí!!! Také jednu mám..a tak klubíčka na deku: něco je nové- hlavně ta hořčice a něco je ze zásob..:o))) Už kompletuji čtverečky, tak jsem sama zvědavá na tu kombinaci :o)))
      Tal mně nějak ta tajemná deka provází létem a to se mi líbí...a já si to háčkovala podle nálady, všechny stopy už byly odkryté, takže jsem to dělala i na přeskáčku...no čeká mne ten lem...
      Měj se moc hezky, letně, prázdninově a užívej krásných dnů, To Ti moc přeji Jarka

      Vymazat
  18. Jaruško, ty tedy nezahálíš, deka bude nádherná...Hezké léto. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, moc tě zdravím a posílám letní pozdravy!! Moc děkuji a měj se krásně celé léto!!! Jarka

      Vymazat
  19. Kouzelné! Jarko, máš nejen šikovné ruce, ale i skvělý vkus, mám moc ráda, když kombinuješ barvy...
    A opožděně všechno nej k svátku!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli!! moc děkuji!!! Za všechno...Já nějak nestíhám...lítám venku s košíčkem :o))) do tmy a tak se snažím si užívat těch krásných dnů...a pak si háčkuji..většinou taky venku..:o))
      Měj se krásně- letně!! Jarka

      Vymazat
  20. Jaruško, už teď to vypadá kouzelně ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc Tě zdravím!! A děkuji- měj krásné léto ☼☼ Jarka

      Vymazat
  21. Jarusko nadhera,ostatnejako vse tady u Vas.Mějte krásné léto Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, moc děkuji za krásný komentář!! potěšilo mne to...
      Také přeji krásné léto plné pohody! Jarka

      Vymazat
  22. Tvoje krásné kombinace barev Jaru se mi vždy tolik líbí. V tomhle jsem trochu zaostalá :o). U nás také hodně prší, občas se velmi ochladí, a já háčkování zanedbávám - bohužel.
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, Tys mne tak hezky pochválila!! děkuji!!! ♥
      Já sice trochu háčkuji, ale spíše teď lektvaruji a zavařuji!! Obojí mne baví!! :o)))
      Krásné letní dny Ti přeji Jarka

      Vymazat
  23. Jaruško,u Tebe je nádherně i když prší!!!Jsi tak pilná a inspirativní,je radost Tě navštívit !Krásné lěto!Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dájenko, děkuji!! Jsou to od Tebe moc hezká slova! Pčřeji Ti krásné léto plné pohody..určitě máš nějaké nazdobené mořské zákoutíčko!!! Jarka

      Vymazat
  24. Your squares are beautiful, and I love the picture with the cat!
    KATRIN W.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Cattinka,
      I send holiday greetings and wish you a beautiful all summer !!
      Thank you for your comments and look forward to seeing Jarka

      Vymazat
  25. Jaruško, to je nádhera už teď. Těším se na výsledek. Přeji krásné léto. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leuš, moc děkuji!!! Přeji Ti krásné léto a prázdniny plné pohody a sluníčka a zdravím také Tvojí psí slečnu!! Jarka

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...