***

***

pondělí 30. května 2016

Labrador a psí tlapka



Hezký nový týden přeji!!

Můj příspěvek bude dnes celý PSÍ...LABRADOŘÍ..
Že miluji psy a zvláště labradory, to už tady ví asi všichni..:o))
A tak je třeba je představit.

Labradorský retrívr

Dostal jméno podle Labradorského moře a slovo retrívr 
dříve označovalo jakéhokoli loveckého psa.
Pochází z oblasti New Foundland a předchůdci dnešních labradorů
byli dovezeni do Anglie, díky svým loveckým schopnostem. 
Jejich předkem je Novofundlandský pes,
po kterém zdědili plovací blány a srst s podsadou, která nepropustí
vodu ke kůži a díky které pes zůstává v teple, i když plave ve studené vodě...
Labrador je zkrátka pes vodní :o)) neodolá žádnému rybníku, potoku, potůčku,
musí si zaplavat! O labradorovi se říká, že to je nejvšestrannější plemeno v celé psí říši.
Je to úžasné pracovní a nekonfliktní plemeno, které se velice dobře cvičí ,
ale zároveň i dokonalý rodinný pes. Bývá používán jako pes záchranářský, 
asistenční a slepecký.
Má obrovskou empatii a je fantasticky přizpůsobivý. 
Miluje svého pána, rodinu a také děti.
Barvu srsti má žlutou, černou nebo hnědou a má úžasně něžné oči..

To vše mohu potvrdit!!




Aron a Barry
(Aronovi bude 16 let a Barrymu jsou 3 roky. Aron je opravdový 
děda Barryho - takže rod máme zachován...:o)

Ale to ještě nejsou všichni labradoři v naší rodině. Moje Martinka
si pořídila labradora hnědého a jmenuje se Kvído..
Tahle fotka je z jedné restaurace..:o)






A tak jsem často Kvída hlídala- taková psí školka!!









V říjnu loňského roku Martinka opustila jako lékařka Fakultní nemocnici
v Praze a odstěhovala se natrvalo do Švédska, kde pracuje v nemocnici
nedaleko Stockholmu ,tak nám Kvído odcestoval s ní...

A tady už se vylodili ve Švédsku...






No a protože nám bylo smutno,
a to hodně :o(((
tak jsem se pustila do háčkování "psí tlapky" pro Kvída, aby na nás nezapomněl..
a měl hezký dárek k prvním narozeninám...


Zvolila jsem materiál bavlnu v barvě tmavě hnědé a světlé mint.
Ze začátku mi to přibývalo, protože jsem byla zvědavá, jak tlapka bude 
vypadat :o)) ale ty konce!!! Jak mi psala Andrejka v jednom komentáři- 
to začišťování!! deka je asi ze 400 čtverečků plus okraj, tak si to dovedete
představit - těch "cancourků"... Ale co bych pro Kvíďouška neudělala, že?
Je to naše láska čokoládová!!








A tady jsou všichni tři naši labradoři pohromadě,
fotka z Vánoc..vánoční stromek nespadl, strašně jsme se nasmáli ..
pekli psí sušenky...
Kvído si nosil v nestřežených okamžicích ze špajzu brambory, jablka, mrkev, 
z předsíně boty, takže to byla chvílemi "bojovka"
a vyfotit je pohromadě,
nějak kvalitně - to je neproveditelné!! :o))
Šlo to pouze v okamžiku, kdy Barry s Kvídem byli už opravdu unavení a uřícení...







Ale chrup mají vzhledný :o))




Kvído je teď momentálně na dovolené na jednom
ze švédských  ostrovů a brouzdá se lodí po moři...




A my budeme uklízet hračky??
Asi ne... jdeme na zahradu....




Mějte hezké poslední květnové dny

Jarka






57 komentářů:

  1. Owwww so sweet.....love your pist....miss my Iris....:-(.. Love Ria happy week x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Love Ria, Labrador love is the best..♥♥ have a happy days Jarka

      Vymazat
  2. Jaruško to je tak krásný a dlouhý příspěvek..Kvídoušek,Aroušek a Baroušek..to jsou příběhy na knihu,viď ?
    Ta tlapková deka je úžasná a určitě pracná.400 čtverečků..no to bych tedy nedala..jsi zkrátka šikulka veliká.
    Tak pohlaď Arouška a Barouška a Kvídouškovi posílám pohlazení do Švédska.Psí sušenky musím konečně také zkusit! Pa.Anna♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aninko,
      příběhy s nimi-to by bylo vážně na román...život s nimi je zkrátka fajn..neumín si asi svůj život bez psa představit..byla by to pro mne nějak neúplná rodina :o))) A deka- to byl mazec!!!! :o)))
      Moc děkuji a přeji krásný den Jarka

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Hi Jarka! This is a nice post! I also love the dogs, but my favorite are the shelties!
    hugs
    Monique

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Monique, Thank You!!
      Your shelties I know, they are beautiful ♥♥
      Hug Jarka

      Vymazat
  5. Ti jsou úžasní!Deka opravdu parádní!Moc zdravím a pejsanům posílám podrbání.-)
    Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, děkuji za všechny a za všechno :o)) Přeji krásný den Jarka

      Vymazat
  6. ООО!!! Люблю-люблю! Красивые! Добрые! Чудесные! Kvído - чистый шоколад! Фото с зубами рассмешило.
    Спасибо, Jaruškа!
    Отличных летних дней! В такой компании хорошо, целую в нос ваших друзей. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verbochka, я люблю Tвой комментарий, от всего сердца.
      Собаки являются лучшими друзьями ♥♥♥
      Фото зубов была успешной: о)
      Иметь хороший день, и я шлю привет от расстояния
      Спасибо Verbochka
      С любовью Jarka

      Vymazat
  7. Jaruško...děkuji za milé počteníčko o Tvých " zlatíčkách " a krásné fotky.Jsou to opravdové lásky .....našemu Badymu bylo 13 let....
    Ta deka mě , Jaruško, dostala.....tolik čtverečků by pro mě bylo celoroční dílo...ale výsledek je úžasný...máš můj obdiv za trpělivost.
    Posílám pozdrav, pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, já děkuji Tobě za hezké psaní.. A jak píšeš- jsou to naše opravdové lásky!!
      Nejhorší na tom je, že život psí je na ten náš lidský příliš krátký.....
      A deka....ta vznikala "ze smutku" když mi odjeli...
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  8. Jarko, Vy máte doma nádherné pejsky!!! Mají srst jako plyš, strašně příjemnou na dotek :) A deka pro Kvída... ten se ale má, takový luxusní dárek! :) Ale očividně si ho zaslouží a určitě rád se do ní zachumlá :)
    Jarko měj krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko!
      mají krásné hebké kožíšky...moc ráda je hladím, působí to na mne pozitivně a zahání to třeba i špatnou náladu♥ Moc děkuji za pochvalu deky!! Tvůj komentář mne potěšil!!
      měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  9. So lovely post - thanks!👏
    Hug Crissi

    OdpovědětVymazat
  10. Sice nejsem Labradorka, ale i já jsem byla tebou pěkně rozmazlena! Díky, Jaruš!!!
    Ti vaši psí hoši, jsou pěkní fešáci, i Aron na vzdory věku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, :o))) tak hezky jsi to napsala!! :o))
      Děkuji a měj krásný den Jarka

      Vymazat
  11. Dečka je úžastná, tak ako psíkovia. Sú to veru verní spoločníci. Ja mám doma anglického bulldoga a tiež by som veru nemenila...
    Krásny večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďka, moc děkuji za milé zastavení!! Jsou to opravdu věrní společníci. Přeji krásný den a zdravím také pejska!!
      Jarka

      Vymazat
  12. Krásná deka, Jaruško.
    Mňam, a ty sušenky! :) Sice psí, ale vypadají lákavě.
    Netušila jsem, že labrador může být i hnědý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji!!!
      Kdysi jich bylo- těch hnědých málo- Byli většinou žlutí a černí..A teď se docela rozšířili..to víš, mám to zmapované, co se týče labradorů...:o)))
      A sušenky?? Jsou to namleté ovesné vločky, nastrouhaná mrkev, vejce, lžíce medu a kokosového oleje..takže..:o))))
      měj se hezky Jarka

      Vymazat
  13. Oha, padla mi sánka, dokonalá deka!

    OdpovědětVymazat
  14. Hafani jsou láska veliká, viď. Deka, ouha tolik čtverečků, smekám, paráda. Krásné tvořivé dny přeji .
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji!! deka byla na konci nekonečná...:o)) a hafani jsou moje láska veliká!
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  15. Jarko, to jsou nádherní psi a na fotkách jsou úžasní !! ... věřím, že je to s nimi veliká radost ... labradoří historii jsem neznala, zajímavé ...a Kvído s takovou dekou si spokojeně bručí...
    Měj se krásně. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, je s nimi fajn!! (deka mi dala trochu zabrat :o)))
      Měj se moc hezky- víkend před námi!! Jarka

      Vymazat
  16. Krásní pejsci... měli jsme v rodině kdysi černého labradora Sorbona, byl to kolos velikostí a povahou mazlíček. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ladi, děkuji za Tvé zastavení a přeji krásný víkend!! Jarka

      Vymazat
  17. Teda Jaruško, to jsem si krásně početla o tvé psí rodince. Moc hezké povídání, hned bych si takového pejska pořídila, ale mám dva - rasy čisté - oříškovité, tak snad někdy. Medvědí tlapa je nádherná a myslím, že si Kvído vzpomene, hlavně až přičichne - ucítí Barryho a Arona.Moc zdravím a těším se někdy na tvé další psí povídání. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, mít labradora byl vždy můj sen..a tak když děti odrostly, tak jsem do toho šla!! :o)))
      Před tím jsme měli malinké pejsky..Děkuji za pochvalu deky- dala mi zabrat :o))...ale Kvído na ní lehává, tak jsem spokojená...(deka není skoro vidět..:o))už je to také veliký pes, Martinka musí pravidelně fotit!!!)
      Měj se moc hezky, pozdravuj pejsky a víkend před námi!! Jarka

      Vymazat
  18. Jarusko,přesně retrívr je stále ještě můj velikansky nesplněný sen!Před 12 lety jsem se zamilovala a stále mě to drží!Bohužel ostatní členové rodiny takové nadšení nesdíli,takže stále čekám,ale věřím,že se dočkám:-)Je vidět,že u Vás se mají Baron u Aron jako v bavlnce:-)A Kvudi je veliký cestovatel! Pání dcera doktorkou ve Svedsku to musíš být pyšná máma!Mějte se u Vás všichni moc pěkne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ilonko,
      no to ses hezky zamilovala...♥ věřím, že se dočkáš!! Retrívři jsou úžasní!!
      Pyšná jsem a moc, ale je mi někdy smutno :o( což Ty jistě chápeš!!!) Měj se moc hezky a přeji k Vám domů krásný víkend
      Jarka

      Vymazat
  19. Krásně napsané. Labradoři jsou naše rodinná srdeční záležitost a láska na první pohled. Před 12 lety jsme jednu psí slečnu koupili tatínkovi k narozeninám, naše představy o klidném a rozvážném labradorovi vzaly brzy za své,doma nám přibyl uragán :-), až poslední rok se trochu uklidnila. Tatínek tu s námi už 11 let není, ale Sára nám ho pořád připomíná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo!!
      Aron se zklidnil až mezi 4-5 rokem a udělal všechny zkoušky a Barry, kterému jsou tři, tak to je torpédo, které mne neustále udržuje v kondici...utahám jej pouze ve vodě...jinak je to obráceně...:o)) Těším se na další foto prostírky , zdravím Sáru a přeji krásný víkend Jarka
      Ale zase je s ním legrace...

      Vymazat
  20. Ahoj Jaruško, nádherný labradoří příspěvek !!! Tři labradoři spolu to musí být teda něco !!! Já jsem to takhle poprvé "naživo" viděla u chovatelky, když jsme si vybírali Bartíka, s tím rozdílem, že má tři "holky". Mě dává zabrat naše stále rostoucí "miminko", které se mi zdá oproti našeho Aronovi o něco klidnější než byl on. A deka to nemám slov ... úžasná, nádherná, originální !!!
    Přeji krásné dny s Aronem a Barrym, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jitu, musím napsat, že tři labradoři spolu bylo opravdu něco!! ale šlo to, vždy když Kvído přijel, tak ten první den byl trochu blázinec :o)))a Barry mu ukazoval všechny lumpárny...ale zase musím říci, že jej tak hezky jemně spoustu věcí učil, až to bylo dojemné.. nejvíc se mi líbil Aron, když už jejich hraní překračovalo meze únosnosti, tak zvedl hlavu, štěkl na ně a byl chvíli klid..:o)) je s nimi život fajn!! labradoří "miminka" jsou úžasná, tak si Bartíka hezky užívej. Děkuji za pochvali deky a přeji Ti krásný víkend Jarka

      Vymazat
    2. Mělo tam být pochvalu deky- takhle to vypadá jako hrubice...brrrr

      Vymazat
  21. Milá Jaru! Nemám slov! Život bez psa si neumím představit, i když rasa je jiná, všechny pocity a hlavně hromada lásky jsou stejné! Úžasné fotky a ta deka... Myslím, že by jí brala kaźdá z nás 😄.
    Tobě u celé smečce přeji pohodové dny! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, myslím, že si svůj život bez psa opravdu vůbec nedokážu představit..
      A dávají nám tolik lásky, viď??
      deka mi dala trochu zabrat :o)))
      zdravím Barnabáška a Tobě přeji k Vám domů poklidný víkend. Jarka

      Vymazat
  22. No páni - to je luxusní dárek pro pejska Jaru !! Pejsci jsou nádherní. My sice nikdy žádného neměli, ale některé rasy se mi vyloženě líbí :o). Je to starost, ale určitě i veliká radost.
    Tak si pospolu užívejte krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajak můžete žít bez psa ?

      Vymazat
    2. Alenko, děkuji!! Ta radost s nimi, ta se nedá ničím nahradit, takže tu starost o ně tosíckrát vynahrazuje♥
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  23. A cute carpet !!!
    Your dogs are spoiled ;)
    Have a nice day !
    Anna

    OdpovědětVymazat
  24. Jarka,prekrásne fotky a to Tvoje rozprávanie-cítiť z neho ozajstnú lásku k Tvojim miláčikom. Kvído je tiež fešák.Láska ku psíkom je vždy od nich sto krát vrátená. Jarka,maj sa krásne a dakedy sa ozvi. Magda

    OdpovědětVymazat
  25. Jarka,moj dodatok. Deka je úžasná,perfektná a máš moj veľký obdiv. Krásna práca. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, deka byla s láskou tvořená..Láska psí je báječná!!!♥
      Vždyť víš...Měj krásný večer, posílám pozdravení!! Jarka

      Vymazat
  26. Jaruška, nedávno si dokončila jednu deku, a už je tu ďalšia. Ty si proste dievča s odvahou a z veľkej lásky ku Kvídovi si to zase urobila. Deka je vtipná a nádherná a bude k "čokoládke" Kvídovi ladiť. Tá Vaša psia smečka je jednoducho fantastická. Pekný deň. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, přesně jak píšeš- ta deka byla s láskou dělaná (protože jinak to byla práce "strašnáá" :o))) Moc děkuji i za naší smečku a přeji Ti krásný večer Jarka

      Vymazat
  27. Nádherný psí příspěvek. Ten Kvído se má:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amelie, posilám Ti moc a moc pozdravů,
      jsem ráda, že ses zastavila..Měj se moc hezky|!! Jarka

      Vymazat
  28. Jaruško moc pozdravů Tobě i Tvé smečce opět jsi se prezentovala krásnými fotkami i komentáři.JE TO KRÁSNÝ POHLED NA VŠECHNY TŘIJAK SI ROZUMÍ ALE TO MŮŽE POCHOPIT JEN TEN KDO PESKA MÁ,JARU DEKA JE MOC PĚKNÁ JÁ TĚ OBDIVUJI jak to všechno stíháš jsi skvělá nápaditá a umíš si poradit.Jsi moje prima virtuální kamarádka kterou dovolím si napsat zbožňji.Jaruško užívej si léta jak nejvíce to půjde a opatruj se! Luďěnka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luděnko milá, napsala jsi mi moc hezký komentář..Ano- s pejsky to může pochopit jen ten, kdo to zažil nebo zažívá.. Já jsem ráda, že máš Barču, že sis jí nechala, má se u Tebe moooc hezky!!
      Měj se krásně , šetři se a ať jste všichni v pořádku.. s láskou Jarka

      Vymazat
  29. Oh! Paní Jaruško! Tak tento článek jsem naprosto hltala, slovo za slovem a foto za fotem! :-)
    Já psy miluji! Můj bratr má také labradorku Shagy a je to to největší zlatíčko pod sluncem. Absolutně nekonfliktní, miluje jiné psy a je své rodině úplně oddaná! Trošičku jsem jim s výchovou přispěla i já, neb když si jí pořídili, tak jsem jim jí cvičila. :-) Paní, od které Shagy máme, říkala, že kdyby jí nikdo nechtěl, že by si jí moc ráda nechala a používala by jí na canisterapii. :-)
    Fotky, kde jsou všichni tři jsou překrásné! :-)
    A jsem šťastná, že je Aron stále mezi námi! ♥ Páni! 16 let! On je starý jako náš kocourek! :-)
    A víte co? Dost často potkávám pána, který má labradorku (Báru) a ta je čistě bílá. ;-)
    Přeji Vám krásný víkend. :-) Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...