***

***

pondělí 18. srpna 2014

Hvězdná sezona...




Hezký večer!!

Velké ochlazení asi způsobilo,
že jsem začala myslet na háčkované 
vánoční dárky!!  :)))
A protože mám moooc ráda motiv hvězdiček,
tak zkouška vánočních dárků je s letošní první
•••  HVĚZDOU  •••

a tak zahajuji  HVĚZDNOU SEZONU!!!












Dárečky jsou to "kuchyňské"...
... že mám ráda chňapky, utěráčky,
různé kartáčky a houbičky - to tady už psát nemusím...:)







Háčkováno z příze PARIS od DROPS.
Chňapka je vlastně "rozpláclá dýně".
Háčkovala jsem obdélník na 22 oček,
6 KS, 10 DS, 6KS,
až vznikne kruh, který zháčkujeme, stáhneme 
a rozplácneme..:)
Nahoru přišijeme hvězdičku...

Houbička:
Uháčkujeme dvě čepičky- jednu s hvězdičkou,
zháčkujeme a před dokončením naplníme rounem.






















Mějte se hezky a užívejte 
posledních dnů prázdnin!!

Jarka



76 komentářů:

  1. Jaruško,tak to je úžasný....mě by bylo i líto s tím to nádobí umývat ,-) ... mě chytlo malování obrazů,tak vánoční dárky nebo jen tak dárky budou asi v tomto duchu ,-)
    Měj se moc a moc krásně ...posílám pohlazení pejskům...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Klárko!
      děkuji!! I za pejsky!!
      Tak to se těším, až nám obrázky ukážeš!!
      Měj se moc hezky♥ papa Jarka

      Vymazat
  2. Jaruško, naprosto s tebou souhlasím, protože i já jsem už pod vlivem počasí začala přemýšlet o vánocích a o dárcích :-) Krásné věcičky jsi vyrobila a určitě udělají velikou radost. Moc zdravím a přeji krásný zbytek léta. pa Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,
      moc děkuji a zdravím! U nás je přímo podzimně!!!:)
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  3. Jaruško! У нас говорят: готовь сани летом.:))) Очень-очень красиво. Я тоже стала учиться вязать крючком. :)
    Пусть лето еще продлится!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. erbochka,
      спасибо за приятные слова.
      Это хорошо для вас, чтобы сказать эти сани !!!
      Слишком высоко оцениваем, что Вы вяжете крючком !!
      Я с нетерпением жду вас показать :))
      Иметь хороший день лета еще не закончился !!
      приветствие
      Jarka

      Vymazat
  4. Jaru, jedním slovem paráda. A navíc ta barevná kombinace. Měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru!! Moc děkuji a zdravím!
      hezký zbytek prázdnin :) Jarka

      Vymazat
  5. Yes - PARIS! :-) - this wool I process also.
    Your work looks very pretty.
    Greetings from Gisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gisa,
      Thank you very much and I send greetings !!
      Have a nice day
      Jarka

      Vymazat
  6. Jaru krásné dárky!Také už pomalu začínám myslet na vánoce:-) Moc hezké dny přeje Vera:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru,
      děkuji!! :) A ty Vánoce - už se zase blíží- strašně to utíká...
      Měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  7. Jarečku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co mi to děláš?To je krásné a ta chňapka..Jsi šikulka !!!
    Hvězdné dárečky určitě moc potěší.
    Posílám pohlazení Aronkovi a Barouškovi.Pa.Opatrujte se.Anna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aninko,
      posílám pozdravení a děkuji!!!
      Musela jsem si odskočit od deky :))))
      Zdravím pejsánky a přeji krásný den!
      Jarka

      Vymazat
  8. Jarka fantastice...velice sa mi to paci, takze len tak dalej :) pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  9. Jarka es una maravilla, que aspecto, que bonito.
    Besos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mavi,
      gracias por la hermosa elogiado !!
      envío saludos
      besos
      Jarka

      Vymazat
  10. Jarko, to mi nedělej, na vánoce fakt ještě nechci myslet, já chci lééééto :-)). Psala jsem opět dva maily, dorazily ? Došla mi zpráva, že dorazily do tvého počítače, tak snad ano a pokud ne, tak máme nějaké skřítky záškodňáky v počítači :o))))). Hezké tvoření všeho druhu. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko!!
      :))) Já už na ně myslím!! :))) A léto? Snad ještě nějaké bude? Zatím to tak nevypadá!!
      Včera přišel mailík, pořád přemýšlím, jak to zvážím!! :)))
      Přeji krásný den - u nás je trochu podzimní...
      Jarka

      Vymazat
  11. Jen nevím, jak dlouho by mi ta chňapka vydržela tak pěkně bílá a čistá. Ale moc se ti povedla. Obejmutí Jaru.Věra♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru!
      :))) Když ony ty obdarované to mají stejně většinou vystavené!! :)) Ale pletené utěráčky používám běžně a jde to!! :)))
      Už jsem konečně usušila ta rajčátka podle Tebe- jsou skvělá!!!!!
      Obejmutí na dálku posílám a měj se krásně!! ♥ Jarka

      Vymazat
  12. Oh I like the colours...brown and white, lovely!
    Have a beautiful week, take care Jarka...
    Love, Titti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Titti,
      Thank you for the lovely compliment !!!
      Have a nice dny-
      I think you'll have a holiday ?? Whatever is beautiful !!
      Love, Jarka

      Vymazat
  13. Jaru, moc krásné hvězdičky a vůbec - hvězdiček není nikdy dost. Hodně pohody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ladi,
      děkuji!!! A jak píšeš, hvězdiček není nikdy dost!!
      Mám je moc ráda :))
      Hezký den
      Jarka

      Vymazat
  14. Jaruško nádherné háčkování. Hvězdičky miluji, už i já začala háčkovat vánoční hvězdičky a na vánoce začínám vůbec tak nějak myslet a jak tak koukám a čtu příspěvky tak nejsme sami. Mějte se moc krásně. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko,
      moc děkuji!!! Vánoce se prostě blíží!!! :)))
      Už několikýtým rokem před Vánoci začínám "hvězdičkovat",
      taky je miluju!!!
      Přeji hezké chvíle u hvězdiček a měj se moc hezky!!
      Jarka

      Vymazat
  15. Jarka, nádherné vianočné darčeky. hlavne tá houbička so šedou hviezdou je podarená. Ako inak nádherná práca z tvojich rúk. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,
      jsi zlatíčko!! Moc děkuji!!
      Měj se krásně Jarka

      Vymazat
  16. Krásné, krásné, krásné!! Venku leje jako z konve a já už také pomýšlím na dárečky. Pa. Tina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tinko!!
      Děkuji!! U nás je přímo podzimně!!!
      Měj se moc hezky, zdravím Jarka

      Vymazat
  17. Ahoj Jaruško, máš prima dárečky a jakou nadělají parádu. Hvězdička se mi také moc líbí. Já už pomalu také myslím na Vánoce a dokonce se na ně už začínám těšit. Měj se hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  18. The star looks very pretty, and it was a good choice to use that bulky yarn.
    KATRIN W.

    OdpovědětVymazat
  19. Jaruško zrovna včera jsem u Tebe hledala návod na houbu na mytí, osypala jsem se kopřivkou a koupila přírodní mýdlo a chci k tomu i houbu z bavlny. A Ty sem hned na to dáš tuhle krásu. Asi taky budou dárky letos měkké, protože tahle inspirace je neskutečně pěkná!Děkuji za návod a nápad a jdu na tu houbu na mytí těla. Jen tu bavlnku mám jen růžovou, Tvá kombinace se mi moc líbí.Měj se krásně Marcela

    OdpovědětVymazat
  20. Lovely....
    Have a great day !
    Anna

    OdpovědětVymazat
  21. Jarka,tie darčeky sú tak krásne. Nájdem bavlnky a idem skúšať. Vianoce mám rada,ale chcem ešte leto,zdá sa mi,že bolo krátke a ako by končilo. Maj sa krásne. Magda

    OdpovědětVymazat
  22. Jaru krásné,hvězdiček není nikdy dost.Radka

    OdpovědětVymazat
  23. Jéé ty jsou krásné!!! Musím říct, že to vyloženě podzimní počasí mi taky přináší myšlenky, že bych mohla začít něco vánočně tvořit :-)pa Hana

    OdpovědětVymazat
  24. Jaruš,ono se to nezdá,ale do vánoc zase tak moc času nezbývá,
    takže pro ty,co chtějí potěšit ručně vyráběnými dárky je pomalu nejvyšší čas začít.
    Tvoje zkouška na vánoce dopadla na jedničku.
    Jsou to opravdu moc povedené kousky!

    OdpovědětVymazat
  25. Jarka das sind ganz tolle Ideen als Geschenk Vanoce je richle a darky so Super a lepsi ja neco koupene Zdravim tebe karin

    OdpovědětVymazat
  26. Jaru, nejen podzim za dveřmi, ale i vánoce. Máš recht :o) počasí nás k tomu nabádá.
    Měj se hezky Jana

    OdpovědětVymazat
  27. Jarunko, moc pěkné háčkování a rozmilé dárečky! Hezké dny přeji, Maru

    OdpovědětVymazat
  28. Jaruško, to je moc pěkné hvězdičkování. Já také hvězdičkuji :-)
    Dárečky určitě někomu udělají velikou radost. Měj se krásně A.

    OdpovědětVymazat
  29. Jaruško, krásné hvězdné tvořeníčko......jsou to milé dárečky.
    Víš, že jsem na tom stejně, také už přemýšlím vánočně, raději s předstihem.
    Měj se krásně, pa Jana

    OdpovědětVymazat
  30. Hi Jarka! Your creation is very nice!! Here is also cold much in advance then usual time!!!
    Have a nice new week!
    Monique

    OdpovědětVymazat
  31. Jaruško,
    moje věrná čtenářko a pisatelko krásných komentářů :-)
    Hvězdičky ty jsou prostě Nej !
    U nás také vedou :-)
    Moc se mi líbí tvoje háčkování!
    Já jsem s ním stále nějak na štíru ;-)
    Vlastně s jakýmkoliv tvořením :-(
    Snažím se alespoň zpracovat letošní úrodu - momentálně to jsou darované švestky rozvařené na plotně na pomazánku, do toho se mi tu batolí pod nohama Šimonek,momentálně si hrající s kabelem od notebooku, podařilo se mu dokonce mě odpojit od sítě ;-)
    Krásné dny a pozdravuj svoji psí smečku:-)

    OdpovědětVymazat
  32. Jaruško, tak tomu říkám zahájení sezóny!
    Nádhera!
    Moc tě zdravím a přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  33. Už vidím, tu krásnou hvězdnou oblohu i pěchotu, kterou uháčkovala ta největší "hvězda" Jaruš:-D!
    Tomu se říká být v předstihu:-)!!!

    OdpovědětVymazat
  34. Jaruško, máš to moc pěkné. :-) Já mám vždy dost času a pak najednou nestíhám. To se tobě nemůže stát. ;-) Měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  35. As such, weve listed out a bunch of great games accessible.

    It allows for multiple blogs, and is easy to switch between them.
    Check out the best HTC Wildfire deals and HTC Desire HD deals.


    my web site ... cheats for csr classic

    OdpovědětVymazat
  36. In fact, the movie Dances with Wolves, Pocahontas and The Last
    Samurai are structurally similar. Use the
    tips in this article to help you along in the gaming universe
    today. Before I hit the Start War button I ask all my co-leaders and elders if
    they have concerns of someone being too inactive during the week or anyone saying
    they would be away for the war.

    My website :: coc on pc

    OdpovědětVymazat
  37. Máš tak krásný blog je to něco užasného to já jsem ti psala email o ten návod nato prasátko.Hezký den

    OdpovědětVymazat
  38. Veľmi sa mi páči váš blog, je inšpiratívny, nápaditý...
    chcela by som vás poprosiť o trochu obšírnejší návod na houbičku s hviezdou...som v hačkovaní začiatočník...DAKUJEM
    ada

    OdpovědětVymazat
  39. The colours are so calm and beatiful...
    Love,
    Titti

    OdpovědětVymazat
  40. Nádherné...moc pěkný nápad. Hvězdičky můžu v každé podobě. Eva

    OdpovědětVymazat
  41. Great article, exactly what I wanted to find.



    Feel free to surf to my blog post: deep water fish

    OdpovědětVymazat
  42. Milá Jaruško♥
    Přeji Ti k dnešním narozeninám jenom samou pohodu a radost ze života...a zkrátka všechno jen to NEJ..NEJ..NEJ..♥Anna.

    OdpovědětVymazat
  43. Jarko no zase to tvoje hviezdičkovanie ma veľmi potešilo, proste nádhera. Krásne adventne dni prajem.

    OdpovědětVymazat
  44. Děkuji vám za všechny krásné obrázky a přeji vám pěkný 2015!

    pozdravy

    Rosine ♥

    OdpovědětVymazat
  45. Hello Jarka, I find white and gray is a wonderful combination and beautifully with the Stars!
    Did it beautiful!
    Rosine

    OdpovědětVymazat
  46. Jaru, od léta sem nakukuji a ty nikde?! Doufám, že jsi v pořádku a brzy se nám vrátíš. Vždyť jaro je za humny :-D
    Pa Radka

    OdpovědětVymazat
  47. Jary, snad je všechno v pořádku, také stále nakukuju a ty nikde :(
    Měj se krásně a těším se na další příspěvky :) ¨
    Tereez

    OdpovědětVymazat
  48. Jarka, hace mucho tiempo que no publicas, estás bien? Espero que sea un parón por descanso. Un abrazo.

    OdpovědětVymazat
  49. Lovely pictures<3 Greetings from Finland:)

    OdpovědětVymazat
  50. What a lovely work! Looks realy good and the recipe from the other post sounds fantastic. Have to try it next! Thank you for sharing and all my best
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
  51. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    OdpovědětVymazat
  52. Jarka, robíte krásne hačkovecičky. Ja sama neháčkujem, ale rada by som si u vás niečo objednala, ak robíte na objednávku.
    Mám záujem o vianočné prestieranie. Mali by to byť kruhové dečky 12ks s jednoduchým vzorom bielej farby z tenšej priadze.Priemer 31 cm. Prosím ozvite sa mi. Dakujem. Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katka, pošlete mi prosím mail- je nahoře vpravo- mám jiný mail, tak asi proto..., odpovídala jsem přes blogger, ale to asi nefunguje..J.

      Vymazat
  53. Hello Jarka, so long as I did not hear anything from you. I hope that you are alright!
    On your blog, the last entry of 2014, since it already makes itself once thought.
    I wish you all the best !!
    best regards

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...