***

***

středa 23. července 2014

☼ Letní háčkování ☼





 Krásný letní den Vám všem!!!

Letně jsem háčkovala šál k svátku
mojí Martince.
Na zahradě, u jezu, u rybníků -
zkrátka letně....

Příze LACE od Drops,
tenká, jemná a lehoučká jako obláček..
barva šedo-zelená.
Spotřeba 2 a půl klubka (při návinu jednoho klubka
800 metru - jsem spotřebovala 2 kilometry!!!)
Také šál má nejdelší stranu dlouhou 274 cm...
Háčkovaný je obyčejným čtvercem,
který se uprostřed trojúhelníku rozšiřuje a zakončen 
je  20-ti řadami lemu.

V pátek jede šál s Martinkou do Švédska
k jezerům- na večerní posezení se bude hodit!
A mám slíbenou fotku!! :))









Z procházek jsem si už několikrát přinesla 
"mrkvici" a klubka nerozvinutých květů
zkouším sušit....moc se mi líbí!! :))

























Mějte se krásně, užívejte léta
a báječných teplých večerů!

Vaše Jarka




80 komentářů:

  1. Moc krásný šál, jen se zachumlat!

    OdpovědětVymazat
  2. Jarun, skvostný šál a jako vždy i skvostné fotky. Pohodový večer přeje Věra z FM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru z F.M.,
      Děkuji Ti!!!!! Posílám pozdravení a přeji krásné letní dny ☼☼
      Jarka

      Vymazat
  3. Jaruško,je překrásný.Moc se povedl a hezká je i barvička.
    Krásný,lehoučký letní šál pro dlouhé letní večery!
    Moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško je moc krásný, to muselo dát ale práce. Jen se zeptám, ta mrkvice, vídám ji všude kolem, ale , k čemu je dobrá, je to jen jako květina ? Hezký den Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko,
      děkuji!! Ta mrkvice by možná chutnala králíčkům- ale pro mne je to moc milá letní kytička..ve váze jí to moc sluší a dá se kombinovat s jinámi barevnými květy..
      měj krásný letní den!! Jarka

      Vymazat
  5. Lovely pics! Enjoy this summertime:)

    OdpovědětVymazat
  6. Je nádherný!
    Určitě v něm bude Martince krásně, už jen proto, že je od maminky.
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko!
      Ze ♥ děkuji!! Krásný den Ti přeji a užívej prázdnin ☼
      Pa Jarka

      Vymazat
  7. Jaruško,ten se tedy povedl !!! A bezmála 3 m nejdelší strana...to muselo být hodin a těch oček !!!!!!!!!.Moc pěkně jsi nafotila fotky a asistuje Ti k tomu Aronek?
    Tak hlavně aby si jej Martinka v pohodě užila.A nádherná je fotka mrkvice se stínem slunka.Jsem zvědavá zda-li se Ti usuší.Posílám pohlazení pejskům.Jaruško opatruj se.Anna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aninko!
      Posílám pozdravení a děkuji za Tvoje milá slovíčka!!!
      Mrkvice je kouzelná kytka ♥
      U focení asistuje Barry- on je hrozná "zvědavka" a já se s ním tak nasměju :)
      a taky zkazím spousty fotek :))) Zdravím tebe i pejsánky!!
      papa Jarka

      Vymazat
  8. Jaruško, to je paráda. Ty to prostě s háčkem umíš a mimochodem krásná barva.
    užívej si léto a měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru,
      Děkuji!! potěšila jsi mne!!
      Přeji krásný prázdninový den Jarka

      Vymazat
  9. Hi Jarka!
    Your new work is very very nice! Your dog also loves it!
    Hugs!
    Monique

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monique,
      Thanks!!
      Barry is a curious and
      interested in the objects of my shooting :)))
      Have anice summer day
      regards
      Jarka

      Vymazat
  10. Jaruško je nádherný!!! vždy když shlédnu tvoje stránky, tak mám chuť taky něco uháčkovat, ale dokud nebude deka, tak jsem si dala zákaz začínat něco nového:-) Můžu se ale zeptat na podrobnější návod na ten šál? Na podzim by se mi určitě hodil. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlí,
      děkuji!! To já jsem "strašná" !! :)) mám vždy rozháčkovaných víc věcí najednou!! :))))
      Doufám, že návod už došel a já pošlu ještě vysvětlivky!!
      Hezký den!!
      Jarka

      Vymazat
  11. Jarka, čo dodať, šál je nádherný a má krásnu farbu. Burinku, ktorú skúšaš sušiť mám i ja veľmi rada. Do poľných kytíc je ako stvorená. Rastie všade naokolo. Pekný večer. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrej,
      děkuji!! mrkvice je opravdu kouzelná květinka!!
      Krásný den
      Jarka

      Vymazat
  12. Jaruško, přenádherný šál !!! Ten musel dát práce ...
    Přeji krásné letní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,
      děkuji!! No- musím říci- práci dal!!
      Ale Martince se moc líbí a já jsem spokojená- znáš to!! :)))
      krásné letní prázdninové dny přeji Jarka

      Vymazat
  13. Jaruško, šál je nádherný a ta barvička.Obdivuji ,tě jak zvládáš takové náročné kousky,pro mě by to byla práce na několik měsíců.
    Posílám pozdrav, pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      Děkuji!! Když je termín na dárek- to jsou pak výkony!!! :)))
      Přeji Ti krásný prázdninový den
      Pa jarka

      Vymazat
  14. Jarunko, šál je úžasný a určit+ jej Martinka hodně užije! Moc krásná práce ...
    Přeji pohodové letní dny, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru,
      děkuji!!! Moc jsi mne potěšila!!
      I Tobě přeji krásné letní dny plné pohody!!
      Jarka

      Vymazat
  15. Jaruško ten je překrásný a hlavně je dělaný od srdíčka láskou ten bude krásně slušet a hřát a dělat velkou parádu.Měj se krásně a užívej pohody léta ♥ Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko!
      Ze ♥ Ti děkuji!!! I Ty se měj báječně po celé léto!!! ♥ Pa Jarka

      Vymazat
  16. I z foteček je vidět, jak je lehoučký a hebký. Ale určitě i krásně zahřeje... moc krásný dárek :) Krásné dny přeji, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko,
      moc Ti děkuji!! Ta příze je opravdu na takový lehký šálek jak stvořená.
      Přeji Ti krásný letní den Jarka

      Vymazat
  17. Jé Jaru, ten je krásný.
    pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko!
      Děkuji!! posílám pozdravení a měj se krásně, letně, báječně!!
      Jarka

      Vymazat
  18. Jarka,šál je krásny a určite narobí parádu. Fotky úžasné,ako vždy. Prajem Ti krásne pohodové letné dni. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi,
      děkuji za milou pochvalu!!!
      krásný letní den přeji a zdravím štěňátko!!!
      Jarka

      Vymazat
  19. Jaru, tak opět nádhera. I z fotky je znát, že je lehounký jak vánek, ale práce to musela být mravenčí, obdivuji tvé háčkovací "projekty". Užívej si krásných dnů. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko!!
      Děkuji!! Musím říci, že práce to tedy opravdu byla!! :))
      "Projekt" splněn!! :)) měj se krásně Jarka

      Vymazat
  20. Sweet grey, sweet shawl, sweet pictures...
    Hug
    Anna

    OdpovědětVymazat
  21. nádherný šál z ještě nádhernější příze...Lace je prostě skvostná.. já jsem právě dokončila taky stejný - ale jenom z jednoho klubíčka, tak na tvůj nemá. Můžu se zeptat,co je to za vzoreček na lemu? Jsi mě nahlodala,že bych ještě klubko dokoupila a pokračovala? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu!
      :)) Ten vzoreček na lemu:
      3 řady dlouhých sloupků
      1 řada okének - 1 DS a 1ŘO
      opakovat do požadované velikosti a ukončení - po třech řadách DS:
      2DS, 5ŘO (posl.řo píchnout do prvního řo-pikotka) 2DS - to vše do jednoho oka,
      pak dvě řo vynechat a opět.......
      Tak budu zvědavá, zda budeš pokračovat ještě s jedním klubíčkem!! :))
      měj se hezky

      Jarka

      Vymazat
  22. Ahoj Jaru, tak to je nádhera! Martinka bude mít na dovolenou krásný doplněk. Ta měkkost je z fotek úplně cítit. Tak mě napadlo, jaké číslo by to asi bylo, kdyby někdo spočítal, kolik kilometrů jsme kdy vyháčkovaly - to by asi bylo něco...:o)
    Krásný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli,
      děkuji!! To číslo by asi bylo- ohromující ?!?!?
      Ta délka u šálu pro Martinku mne trochu zaskočila, protože 2 kilometry- to je dálka!!!!!!!!!! :)))))
      Měj se hezky
      Jarka

      Vymazat
  23. Jaruško, to je zase nádhery a ta hebkost je vidět už na fotkách. Koukám, že musí být pejsek pořád s tebou, taky mi leze stále do záběru, protože je zvědavá co dělám. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leuš,
      děkuji!!! menší Baroušek musí být pořád u mně- a když fotím, tak je táák zvědavý :)))) Aronek to pozoruje z dálky!! ten už je rozumný...
      přeji krásné letní dny a prima prázdniny!! papa Jarka

      Vymazat
  24. Jaruško,šál je úžasný...a páni tolik spotřebované příze...jsi opravdu šikulka...měj se moooooc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko!
      DĚKUJI ♥
      Posílám noční pozdravení a mějte se všichni krásně!!! papa Jarka

      Vymazat
  25. No ten šál... jen si ho osahat. Musí být měkký, barva má oblíbená a velikostí je na chladný večer připraven.
    Úplně mě začaly bolet oči, jen jsem si to háčkování představila. Tak teď nohy nahoru, sklenku do ruky a užívej léta,
    Kája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo,
      děkuji Ti!! Nožky nahoře jsem měla jen chvilku!! :))
      A už zasee....
      Krásné dny práznin
      Jarka

      Vymazat
  26. Krásný letní den paní Jaruško! :-)
    Páni! Hluboce se klaním! Šál je nádherný a musel dát práce a toho času! :-)
    Věřím, že nadělá mraky parády! :-) Mrkvice? To slyším prvně. :-) Ale také e mi moc líbí nerozvinutá poupátka, jako dekorace je to krása. :-)
    A stejně nejlepší je fotka číslo 2 odspodu. :-)

    I Vám přeji krásné léto. :-)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko,
      děkuji za tak krásnou pochvalu!! Moc mne to potěšilo!!
      Tak mne napadá, že vůbec nevím, jak se tahle kytička opravdu jmenuje..u nás se jí říká "mrkvice"...
      A Baroušek!! :) S ním je u focení hrozná legrace!!
      Ještě jednou moc děkuji- i za Barouška a přeji krásné letní dny
      Jarka

      Vymazat
  27. Jaruš, je nádherný a má krásnu farbu.
    Pekné leto pá
    Jana

    OdpovědětVymazat
  28. Jaruško, спасибо! Я люблю ваше умение видеть красоту во всем!
    Серый цвет в моих фаворитах для одежды. :) Погладьте, пожалуйста, вашего лохматого друга.
    Прекрасных выходных!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verbochka,
      спасибо за добрые слова!
      Я всегда очень рад!
      тихий спокойной ночи
      Jarka

      Vymazat
  29. LOVELY Jarka! I love the flowers and the shawl...
    Love,
    Titti

    OdpovědětVymazat
  30. Jaruško, myslím, že jsem Ti ještě tvůj krásný výtvor nepochválila :-) Klobouk dolů, já mám poslední období nějakou lenoru na háčkovaní :-) tak se zase budu muset dokopat k nějaké aktivitě :-) Pěkný den, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,
      děkuji za pochvalu!! Taky mám občas "lenoru!!!! :))
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  31. Krásný teplý a utěšující, jako mámina náruč:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko!!
      Ty jsi zlatíčko!!!! Děkuji!!
      klidnou dobrou noc..papa Jarka

      Vymazat
  32. Jarka úctyhodný počin a navyše ešte aj moc krásny. Prajem peknú nedeľu, pa Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli,
      děkuji Ti!! Posílám noční pozdravení a měj se krásně!! Jarka

      Vymazat
  33. Jarko ten je nádherny, opatruj si svoje vzácne zlate ručičky, veľa toho dokážu. Normalne si ma navnadila na háčik. Maj sa krásne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,
      Tvoje pochvala mne tolik potěšila!! děkuji!!!
      Měj se moc hezky Pa Jarka

      Vymazat
  34. So lovely pictures Jarka...everything is SUMMER with the pictures!
    Have a beautiful week and take care...
    Love, Titti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Titti,
      Thank you for your nice visit .. I am pleased!!
      Have a beautiful day on your island!
      Love, jarka

      Vymazat
  35. Great cloth! Great pattern!
    Rosine ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Rosine!
      thank you!! I send holiday greetings and Finny also ♥
      Jarka

      Vymazat
  36. ACH!
    Dokonalost sama. Já chci být taky tak šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
  37. Jaruško, je parádní!! Já právě dokončila z jednoho klubka a zítra snad dorazí druhé, tak uvidím, jestli nezkusím ten Tvůj krásný lem ;-) Ale tak rychlá jako Ty nejsem :-D. Měj se krásně, Jana

    OdpovědětVymazat
  38. Krásný šál Jaruško, já mám na blogu tyrkysový z jednoho klubka lace a háčkovala jsem ho měsíc po kouskách. Takže mi 900 m příze stačilo...nedovedu si představit ,že bych byla háčkovala ze dvou klubek. Máš můj hluboký obdiv, šál je nádherný, ten můj je proti Tvému tintítko! Ale ještě tu mám Lace purple jedno klubko ,tak se do toho pustím ještě jednou. Krásné fotky a posílám pejskovi pohlazení. Marcela

    OdpovědětVymazat
  39. Belíssimo blog e trabalho!! Adorei as fotos dos seu cachorro no rio e também da chuva... Um lindo final de semana para você. Hugs

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj Jarka, prave som objavila tvoj blog! Ten sal je krasny a aj krasnej farby. Vies krasne carovat so svojim hacikom. Prajem pekny den. Monika

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...