***

***

sobota 26. května 2012

Pod lípou...




A zase můžu sedět pod lípou...
Tak jsem vzala foťák a fotila Vám,
 kde jsem trávila pozdní odpoledne.
A aby jste si nemysleli, že jsem úplně zahálela,
když jsem měla potíže s internetem -
musím na něco zaťukat nebo spíše "zabušit" :o)),
už se mi podařilo napsat pár komentářů a zdá se, že funguju!!

Tak jsem trochu háčkovala,
zase :o)) malý utěráček a výhru pro Věrušku.

Sezení pod lípou si užívám, sice ještě nekvete,
ale pod tou zelenou svěží krásou  je to nádherný
odpočinek po náročném pracovním týdnu.
ZELENÁ opravdu uklidňuje!!















Díky Evíkovi - Kouzlo domova,
jsem si založila už loni "mátoviště".
Vůbec jsem netušila, že existuje tolik druhů máty!!!
 (Jahodová, citronová, levandulová, mochito, ananasová...)
Měla jsem obavy, aby v mém
"bednozáhonu" nevymrzla,
ale dopadlo to dobře a krásně se rozrůstá.
Evi, moc zdravím!! :o)))





A tady je už z máty lahodný nápoj...










 



 









A tady je dokončená výhra
pro Věrku.  :o)






Chtěla bych Vám popřát
krásný a klidný víkend!!

Mějte se moc hezky  :o))


Jarka









61 komentářů:

  1. Hey Jarka,
    wunderschöne Bilder zeigst du uns da!!!
    Ja,grün ,das ist fast die schönste Farbe
    und lässt sich mit allen anderen Farben kombinieren.
    Du machst tolle Handarbeiten, die mir sehr gut gefallen,
    ganz liebe Grüße von Sabine aus Norddeutschland

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hey Sabina,
      Grüße nach Nord-Deutschland!!
      Vielen Dank für Ihre schönen Kommentar.
      Ich liebe grün!
      Haben Sie einen schönen neuen Woche!
      Jarka

      Vymazat
  2. Jaruško, krásne svieži príspevok. Uteráčik skvelý. Aj ja si idem užívať krásny deň na chalupu k rodičom ... Mäta úžasne rastie! Pa Gabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Gabi, moc zdravím,
      tak doufám, že ses na chalupě měla krásně!!!
      A krásný celý nový týden přeju!!
      Jarka

      Vymazat
  3. Jarka, deine Bilder sind zauberhaft!
    Grüße und ein schönes Wochenende
    Crissi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Crissi,
      Grüße von mir
      danke für die lieben Kommentare
      und haben eine schöne neue Woche!
      Jarka

      Vymazat
  4. Jaruško nádhera,přeji příjemné posezení celý víkend!Michaela

    OdpovědětVymazat
  5. Hallo Jarka,
    ich kann Deine Sprache nicht, ich hoffe mal, dass Du mich lesen kannst? ....

    Ich finde Deinen Blog so bezaubernd, so wunderschöne Fotos - so tolle Sachen, die Du machst.
    Die kleine Decke ist ein so schönes Stück!

    Das wollte ich einfach mal sagen.
    Herzliche Grüße von Gisa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gisa,
      Grüße von mir.
      Meine Sprache ist Tschechisch,
      wahrscheinlich nicht auf dem Blog traslater arbeiten.
      Vielen Dank für den netten Kommentar!
      Ich wünsche Ihnen schöne Tage
      Jarka

      Vymazat
  6. jako vždy to nemá chybu:-)mějte krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlí,
      moc děkuji a přeji krásný nový týden!! :o)
      Jarka

      Vymazat
  7. Krásne jemné zábery, podfarbené príjemnou melódiu, to je taká poézia do bežného dňa...:) Ďakujem:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  8. Já sem strašně ráda chodím,dýchá tu na mě pohoda,láska a klid.Nádhera.Krásný den.Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru,
      moc děkuji za krásný komentář!!!
      A přeji krásný nový týden!!
      Jarka

      Vymazat
  9. Krásné dopoledne, Jaruško.
    Moc krásné háčkování. úplně tě chápu sednou si pod lípu s mátovým čajem, prostě pohoda. Já to tak zase mám momentálně u nás na dvorku, kde kvete jasmín a podvečer při západu slunce nádherně voní :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo,
      děkuji,
      jsou to takové krásné chvilky, tak si je musíme užít!!!
      Tak ať Ti jasmín krásně voní i do dalších dnů nového týdne!!!
      Jarka

      Vymazat
  10. Krásně si odpoledne trávíš pod lípou. Jsou to tak krásné a svěží fotky, že se to ani nedá popsat. Utěráček i kytičky jsou krásné a v krásných barvách.
    Moc Tě zdravím
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani,
      Tvůj komentář mi udělal velkou radost, jsem ráda, že se Ti u mne líbilo!!
      Posílám spoustu pozdravů a přeji krásné dny!!
      Jarka

      Vymazat
  11. Nádherné fotky, miluji zelenou, sluníčko, přírodu. Dáreček se ti povedl. Krásný víkend, má drahá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Amelie,
      venku je teď tak krásně a voňavo!!
      Strašně ráda sedím venku. Těším se na to celou zimu!!
      A pod těmi větvemi jsem tam tak krásně schovaná pod tou zelenou nádherou..
      Víkend tak nějak rychle utekl....
      Přeji Ti krásný nový týden!
      Jarka

      Vymazat
  12. Jaruško, krásné pohodové fotečky! U Vás pod lípou je tak krásně ...
    Utěráček je moc povedený! Mátový čaj voní až sem, mně máta všechna letos vymrzla, tak musím obnovit, bez ní to prostě nejde...
    Hezký víkend. Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maru!!
      Děkuji!! Máta je prostě skvělá!! A jak píšeš, bez ní to prostě nejde!!
      To je škoda, že Ti vymrzla, tak honem zasadit novou, roste docela rychle, tak za chvilku taky budeš pít čaj.
      Krásný nový týden.
      Jarka

      Vymazat
  13. merhaba arkadaş, blog ve tasarımlar harika ben çok beğendim örgü kelebekler çok güzel sizi tebrik ederim artık takip ediyorum sizi görüşmek üzere sevgiler.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Şu anda güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz!
      Ben birçok selam gönderin
      Jarka

      Vymazat
  14. Nádherné fotky a krásné tvoření! Také sem neměla tušení, že je tolik druhů máty:)
    Krásný víkend Majda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Majdí,
      moc děkuji!
      Já jsem také nevěděla, že je tolik druhů..měla jsem vždy jen tu obyčejnou-to až díky Evíkovi :o)))
      Krásné dny
      Jarka

      Vymazat
  15. Ahojky Jarusko, tak si muzu zase zacit snit s tebou pod lipou. Takove to " az jednou". Jejda matovy caj. Jsem se ho minnuly vikend trosku prepila, hlava se mi motala a bylo me vubec pekne divne. Ale ty ho pijes s citronem? Prozrad jak ho pripravujes, prosim. No a hackovani ....jedna krasa. Se poustim do salu z japonskych kvetu. Ucaroval me.
    Krasnou sobotu od Misi z kopcu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo z krásných kopců!!!
      Moc a moc Tě zdravím a s radostí oznamuji, že si to pod lípou užívám!!!!! Mátový čaj piju dost často, ale ještě jsem se ho nepřepila !! :o)) Tak sis jej dělala asi hodně silný?!?!?
      Já mám takovou malinkou konvičku, na dva hrnky-asi 4 dcl a tam hodím pár lístků-tak 6..Babička mi vždy říkala, že ji nesmím krájet, tak je jako trochu roztrhám!! :o))) a spařím...Piju ho většinou vlažný..
      A citron si mačkám pak do hrníčku...Večer je dobrý i s trochou medu a lístky meduňky...
      No a pak dělám taky takový "macerát":
      To natrhám více lístků, přidám lžíci hnědého cukru a vymačkám citrony nebo limetky a rozšťouchám to - normálně takovým šťouchadlem na brambory s dírkami...
      Šťouchám to v takovém silném půllitru-dám do ledničky a pak si na to chodím přes den - dám trochu do sklenice a doleji vodou nebo minerálkou-je to vlastně takové nealko "MOCHITO", které mám moc ráda :o))) (i to alko)
      Šál z japonských květů-ach-bude určitě krásný!!
      Já ho mám uložený a pořád po něm pokukuji!!
      Tak se musím dojít podívat k Tobě na blog!!
      Michalko, měj se krásně!!
      Jarka

      Vymazat
  16. Ahoj Jaruško, krásné fotky a moc pěkné posezení i pejskovi se to určitě líbí, je to pohodička, relax.... tvoje dečka je nádherná, nemáš návod, krásný víkendík Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko,
      děkuji!!
      Aron si udělal pod větvemi takovou boudičku, tak tam sedí se mnou!!
      Napiš mi na j.kubatova@volny.cz
      a já Ti návod pošlu, ano??
      Měj se moc hezky :o))
      Jarka

      Vymazat
  17. Jaruško ... náprosto dokonalé fotečky. Děčka je moc nádherná, pěkně prosím můžu poprositnávodík. Začínám háčkovat. Kdyžtak můj emailík Bozi49@seznam.cz

    ... pěkný víkendík Boži

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Boži,
      děkuji za krásný komentář!!
      Tak Tě vítám do řad - nás s háčkem!!
      To je moc fajn, že do toho jdeš, je to krásný relax!!
      A zítra Ti návod hned zašlu.
      Měj krásný nový týden!
      Jarka

      Vymazat
  18. Závidím posezení pod lípou, jestli je lípa ve Vaší zahradě - o to víc. Hezké fotky. Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Blanko,
      moc děkuji za milou návštěvu!!
      Pod lípou se sedí opravdu nádherně,
      je hned vedle mne v příkré stráni, pod kterou teče potok, proto ty větve mám až k zemi.
      Krásné dny!
      Jarka

      Vymazat
  19. Lovely blanket, coasters and pictures...
    Have a perfect week-end.
    Hug
    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Anna,
      Thank you for the wonderful comment!
      I send many greetings,
      Have a wonderful new week
      Hugs
      Jarka

      Vymazat
  20. Jaruško, krásné věcičky jsi uháčkovala a to posezení pod lípou musí být už teď super, ale až pokvete, to bude teprve nádhera .... miluju vůni lip. Hezkou neděli. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jitu,
      moc Tě zdravím a děkuji!!!
      Také se moc těším, až pokvete,
      a jestli miluješ vůni lip, tak mne určitě chápeš!!
      Měj se moc hezky!!
      Jarka

      Vymazat
  21. Milá Jaru, když si představím šumění lípy a její vůni a mátový čaj s citronem, přepadá mě příjemný, až slastný pocit...Dokonalý relax!
    Mátoviště ti závidím, bud s tím muset něco udělat, ta moje holka si myslí, že je mátoviště celá zahrada :o)
    Háčkování, to je jako vždy - dokonalé!
    Moc zdravím tebe a hladím Arouška, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helí!!!!
      Škoda, že jsi tak daleko!!
      Posadila bych tě tam a uvařila Ti čajík,
      Aroušek by si k Tobě sedl do jeho vybudované boudičky-myslí si, že není vidět, musela jsem proti němu ležet v trávě, abych ho vyfotila!!
      No prostě-bylo by to fajn!!!
      Mátoviště je skvělé, ale jsem ráda, že ho držím v bednozáhonu, protože to by opravdu byla celá zahrada!! :o)))
      Děkuji za krásnou pochvalu a víkend utekl jako voda-
      tak přeji krásný nový týden!!
      Papa Jarka

      Vymazat
  22. Krásné posezeníčko pod lípou -- tam se to musí krásně relaxovat a háčkovat :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko,
      děkuji za milou návštěvu,
      jsem moc šťastná, že mám takové místečko!!
      Krásné dny :o)
      Jarka

      Vymazat
  23. Milá Jaruško dokonalé jako vždy ,ta lípa je princezna! Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dají!!
      Posílám moc a moc pozdravů!!
      A ta lípa je vážně princezna-to si tak krásně napsala-a já jí miluju!!!
      Měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  24. Jaru, krása ... posezení pod lípou musí být krása, a co až lípa pokvete :-)
    Krásné háčkování a moje růžové podložky jsou boží :-)
    Jo a mimochodem, mátu si teda asi taky budu muset nastudovat a vysadit - u tebe by se teda Luky vyřádil - o víkendu u babičky si vařil máťu a meduňku pořád :-)
    měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věru!!
      Moc tě zdravím!! jsem tak ráda, že se Ti podložky líbí-hned zítra si píšu o adresu a hned k Tobě poputují!!
      Lukyho moc pozdravuj, to je můj človíček, když mu chutná máta a meduňka!!! :o)))
      Měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  25. Pod lípou musí být nádherně... aspoň na fotkách je... máta nám letos taky nezmrzla, ani ostatní bylinky... meduňka, šalvěj, všem se krásně daří... háčkování je moc povedené... hezký den! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  26. Hallo Jarka!
    How are you??
    You always choose nice, soft, delicate colors for your crochet project! Everything is so beautiful.
    Have a good day
    Monica

    OdpovědětVymazat
  27. Jaruško,
    mě na tvým blogu uklidňuje jakákoliv barva, nejenom zelená ;-).
    Krásný posezení pod lípou. Děkuju...
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  28. Jaruško, úžasné fotečky - pohlazení...
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  29. Dobrý den Jaruš Mátová:-D Hned bych si dala lahodný čaj s mátou, pod lípou! Ano máta, umí prorůst celou zahradu, když nevymrzne:-)

    OdpovědětVymazat
  30. Que trabajos más bonitos y que fotos tan preciosas.

    OdpovědětVymazat
  31. Hi Jarka, how are you?
    You pictures are very very nice! Your pictures and your creations are always wonderful!
    This evening I'm tired... in Italy earthquake came back today... I was afraid!
    have you a good evening...
    Monique...

    OdpovědětVymazat
  32. Hallo,
    was für einen wunderschönen Blog hast Du und Du häkelst so schöne Sachen, ich bin beeindruckt.
    GLG aus Deutschland
    Jeannette

    OdpovědětVymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Jaruško,ještě opožděně chválím tuhle nádheru. Koumám koumám nad postupem :-) Mohla bych tě požádat o návod jak na to? Můj mail je ixela@seznam.cz
    Děkuji a krásný víkend, Alča

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...