***

***

úterý 7. června 2011

♥ REDNEVAL ♥




Moc Vás zdravím a posílám
virtuální voňavé srdíčko
za Vaše krásné komentáře
a účast v soutěži !!! ♥
Moc se na losování těším :o)))
Dárečky a  PŘEKVAPENÍ  jsou nachystány...

Poslední dny jsem trávila na zahradě
(kde se dá i háčkovat :o))))
a hodně jsem se věnovala "bezinkování" !
Limonáda je výborná!!!
A tak předpisově dodržujeme pitný režim :o))

Už jsem to nevydržela a utrhla pár levandulek...
a uháčkovala  srdíčko  ♥ REDNEVAL ♥
Nejsou ještě úplně v plném květu, ale mají úžasnou barvu!!!















Přeji Vám krásnou a klidnou
DOBROU  NOC
:o)

Jarka








39 komentářů:

  1. Jaruško, ty máš prostě zlaté české ručičky ... kam porád chodíš na ty nápady ... precizně to máš uháčkované a k fotkám není co dodat ... jen tak dále ... krásně slunné úterý ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, to srdíčko je překrásné, až potom jsem si všimla, že je to vlastně kapsička. Opravdu krásný nápad a tvoje precizní provedení. Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Jarko, kapsářek je krásný. A vám už kvetou levandule? U nás ještě ani kvíteček.

    OdpovědětVymazat
  4. Jarka zlatenko to srdiecko je nadherne....:) ja som si uz tiez nechala natrhat levandulu od kolegyne....ma ju v zahrade a na nic ju nepouziva, takze mne sa hodi :) a teraz mi tu v kancelarii vyvoniava...

    OdpovědětVymazat
  5. Jarka, tak už si tvoje REDNEVAL srdce prislo na svoje?:)) Je to krásne:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  6. Jaru, srdíčko je nádherný, moc se ti povedlo...u nás už taky kvete levandule, ale mám jí tak málo, že netrhám a jen se kochám.Krásný den. jana

    OdpovědětVymazat
  7. Prekrasnno!
    Lijep pozdrav iz Hrvatske:)

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Jaruško,
    srdíčko je nádherně uháčkované a levandulka je kouzelná...
    Krásný den,Lucka S.

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Jaruško, posílám sluníčkové pozdravení od nás :o) Tvoje srdíčko je nádhernééééééé!!!! a levandulka mi už taky nakvítá, mám jen jednu rostlinku, asi 4-5letou, ale má asi metr v průměru a letos je celá obalená květy...můžu se Tě zeptat- stříháš ji po zimě? názory se různí, já ji letos viděla tady u nás v jedný zahradě ostříhanou jen na takový malý bochánek, te´d už jim obrazila, je taková svěže zelená a i nakvítá, ale já mám strach tu svoji zkrátit, aby to přežila, ale na druhou stranu zase přemýšlím, jestli sestřih třeba je pro levandulku nutný, tak aby mi letama nezašla...??? Co myslíš?? Děkuji a posílám hoooodně sluníčka...Radka

    OdpovědětVymazat
  10. Liebe Jarka
    wunderschön! und so schöne Fotos.
    Ich wünsche dir einen schönen Tag-
    Liebe Grüsse, colette

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Jarunko, máš krásné srdíčko, a to nejen to háčkované. Můžu se zeptat, ty jsi blíženec? Má toho 9.6. nějaký význam ? Jestli ano, pak pro mě to je 11.6. a pěkně kulaté, nevím, jestli ach jo nebo hurá. Pa pa srdíčko Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné srdíčko a krásné fotky. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Jaruško,
    srdíčko je nádherné!!!Stejně jako tvoje krásné fotky a voňavá levandule.
    Přeji krásný den.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  14. Levandule, levandulová, voní, až k nám. Symbol prázdnin u babičky, sice u na zahradě nekvetla, ale skříně byly prošpikované levandulovým mýdlem.
    Hezké levandulové dny všem!
    Lezarts

    OdpovědětVymazat
  15. Jarusko, je to nadhera. Krasne srdicko a ve spojeni s tou levanduli je to primo uzasne. Krasne levandulove dny, Katerina

    P.S.: Prosim dej mi vedet, jestli ti balicek dosel, pani na poste prorokovala utery nebo stredu...

    OdpovědětVymazat
  16. Hallo Jarka,

    so wonderfull pictures and kettle-holder! And: I LOVE! Lavendel!!

    With kindest regards
    anke

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Jaru, tak ty si už zahájila levadulový čas! A jak krásně!
    Je pořád ještě čekám, přičichávám, obdivuji poupátka a hladím keře :o)
    Měj se moc krásně!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Jaruško, nejkrásnější letní a levandulové období právě začíná, mám ho moc ráda a taky netrpělivě vyhlížím první kvítky. Srdíčko máš nádherné, jako všechny tvoje háčkované věci.
    Přeji hezké dny a zdravím
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  19. Das ist ein sehr schön gehäkeltes Herzchen !!Lg Ina

    OdpovědětVymazat
  20. Dear Jarka,
    this lavender-heart is very nice ... in this season I also love to spend my time in my garden!
    Good night and see you soon!
    Monique

    OdpovědětVymazat
  21. AHOJ JARUŠ!!!!
    Srdéčkový kapsářek je moc pěkný a vidím,že už ti taky kvete levandule.

    OdpovědětVymazat
  22. Witaj Jarko,jak zwykle-pięknie u Ciebie! Śliczne serduszko z lawendą,piękne zdjęcia i cudowna muzyka w tle.Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego,Maja

    OdpovědětVymazat
  23. Jaruško opět moc krásné fotečky i srdíčko je úžasné , levandulku miluju a už se nám taky chystá kvést.. Krásný večer Dita

    OdpovědětVymazat
  24. Deni,
    Tvoje pochvala mne tolik potěšila!! Děkuji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Majko, moc zdravím a děkuji Ti!!!!

    Jani, děkuji!! levandulka kvete zatím jen jedna - je to jiný druh - úzkolistá a je taková hooodně do fialova!! Ostatní mám poupátka a moc se těším!!!!

    Zuzanko,
    to máš prima kolegyni!!! Takovou bych taky potřebovala!!! :o)))a nebo někoho, kdo má celé pole levandule a pustil by mne tam!!!!
    Děkuji!!

    Gábinko, děkuji!! Už jsem se nemohla dočkat :o)))

    Jani, děkuji!! Já trhám jen maloučko a k ostatním čichám a hladím!!!

    Zondra,
    thank You very much
    have a nice time :o))
    Jarka

    Lucinko,
    děkuji!!! I za návštěvu!!
    Měj se moc hezky :o))


    Mějte se moc hezky!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  25. Jaru, srdíčko s kapsiškou je prostě nádherné a skvělý nápad :-), asi se nechám inspirovat. levandule mi už také vykvétá :-)

    Měj se, Alča

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Radunko,moc děkuji za pochvalu :o))
    Víš, já nejsem zrovna prvotřídní zahradník, některé květiny můj radikální řez nepřežily!!! :O)))
    Ale řídím se tím, co mi řekla jedna paní, co má nádherné levandule, že nesmíš stříhat zdřevnatělé části, pouze ty mladé jednoleté výhonky a aby tam zůstalo pár lístku nových... problémem u levandule je, že je spoustu druhů!!! Některá v našich podmínkách ani nepřezimuje!! :o(((
    A střihám na jařea na podzim po odkvětu...
    Tak snad jsem Ti pomohla a levandulka Ti hezky pokvete, já bych řekla, že mi letos pokvete hodně!! Se moc těším :o))))
    Radunko, měj se moc hezky
    papa
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  27. Martinko,
    posílám skoro-noční pozdravení!!
    Moc děkuji, tak krásně jsi mi to napsala...
    Jsi zlatíčko!

    Ameli, děkuji a posílám pozdravení :o)))

    Petruško,
    děkuji. A ať žije levandulka!! :o))

    Ahoj Lezarts,
    moc děkuji!! :o))
    Levandulka se dříve hodně používala do skříní a já v tom vesele pokračuji!! Takové provoněné ložní prádlo, to je požitek...

    Mějte se krásně :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Jarusko, opat nadherna praca, Tvoja fantazia je bez hranic a tie farby nadherne lahodia oku
    krasny vecer
    Emily

    OdpovědětVymazat
  29. Katko,
    moc Tě zdravím a děkuji!!! Já jsem prostě REDNEVAL :o)))
    A děkuji ještě jednou!!!! Paní na poště prorokovala správně-už mi přišel od tebe dáreček
    a já moc děkuji. Moc mne to potěšilo a udělalo radost
    a mohu vyzkoušet receptík a určitě se pochlubím!!! KATKO DĚKUJI!!!!! ♥


    Ahoj Helí!!
    Tak já už jsem ten krásný čas zahájila. nemohla jsem se dočkat.
    A hlazení a čichání je moc krásné.. Děkuji Ti.
    papa

    Jituško,
    moc tě pozdravuji a děkuji za Tvoje slovíčka.. Ano, tohle období je překrásné!!!

    Blani,
    děkuji Ti!!! Už kvete, maloučko, ale joooooooo!!

    Ahoj Dituš,
    děkuji za Tvé zastavení a pochvalu!!

    Mějte se moc hezky
    a jak mi napsala Helenka -
    ano, už jsem zahájila "levandulový čas"
    čas REDNEVAL..

    Jarka

    OdpovědětVymazat
  30. Emily.
    Děkuji!! Moc si to užívám, levandulku zboŽňuji!!
    Měj se krásně :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  31. Alenko, děkuji!
    Kapsička na srdíčku je pro květy levandulky jako stvořená!! Tak hurá do toho!!
    Měj se hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  32. Srdíčko je velmi krásné,a i když je jen virtuálně věnované s malým přáním mile zahřívá.Krásný den...týden...měsíc...rok...plných ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  33. Ahojky Jaruško,

    teda, takové srdíčko. Je nádherně uháčkované a i nafocené. Trošku nestíhám, mám toho doma dost, tak se omlouvám, že jsem dlouho nenapsala komentářík.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  34. piękne serce, piękne zdjęcia. Pozdrawiam gorąco z Polski

    OdpovědětVymazat
  35. Dobrý den.Musím chválit a chválit. Moc krásné věcičky.Je to hlazení a kochání. Alespoň někam může člověk utíkat a mít pohodičku na duši. Nevím jestli posíláte popisky.Pokud ano, moc bych prosila o srdíčko a taky o chňapky. Líbí se mě všechno.Vše je krásné. Děkuji.aluskacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Jaruško,srdíčko s levandulí je moc pěkné, mě letos taky krásně pokvete, ale ještě si musím pár dní počkat.
    Bezinková limonáda je výborná, dneska jsem ji scedila a ještě vylepšila o pár snítek máty a to je teprve dobrota.

    OdpovědětVymazat
  37. Was für ein niedliches Häkelherz!!!
    Zusammen mit dem Lavendel eine wunderschöne
    Einheit !!!

    LG Biggi

    OdpovědětVymazat
  38. To je překrásné uháčkované srdíčko.Kapsička je velice nápaditá a levandule dodává jemnost celému srdíčku.Prostě máte neskonale šikovné ruce.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...